בעקבות עליית מספר החולים והחשש מהתפרצות מחודשת של מגפת הקורונה, שלח יו"ר מינהלת הליגה ארז כלפון מכתב לקבוצות ליגת העל ובו הדגיש ודרש הקפדה מיוחדת על הנחיות הבטיחות והזהירות.
“אנו נמצאים בימים האחרונים של עונת הכדורגל 2019/20, ולצערנו חווים התפרצות של נגיף הקורונה. מצאתי לנכון לפנות אליכם באופן אישי על מנת שתוודאו כי כלל אנשי הקבוצה, יקפידו באופן המחמיר ביותר שלא לבוא במגע עם שחקני הקבוצה ועם אנשי הצוות המקצועי. האמור כולל את כל חברי ההנהלה ובעלי התפקידים השונים. נבקש כי תוודאו כי כל בעל תפקיד המחויב להיות באיזור בו שוהים השחקנים בעת המשחק/אימונים לצורך מילוי תפקידו יקפיד על כללי הריחוק החברתי וכמובן על עטיית מסיכה”.
1 צפייה בגלריה
ארז כלפון
ארז כלפון
ארז כלפון
(צילום: מינהלת הליגות לכדורגל)
כלפון סיכם: “נבקש כי תקפידו בזמן נסיעות קבוצתיות למשחקים באוטובוס כי כלל הנוסעים יעטו מסיכות והחלונות יהיו פתוחים ככל שניתן. בנוסף, נבקש כי תפנו לצוות המקצועי והמינהלתי ותבקשו שישמרו על בידוד ככל שניתן ויעשו כל מאמץ שלא לבוא במגע עם אנשים נוספים בימים הבודדים שנותרו עד לסיום עונת המשחקים. הידבקות בעלי תפקידים עשויה לגרום לשחקנים לכניסה לבידוד ולהביא לעצירת פעילות הקבוצה למספר ימים, מה שיאריך את עונת המשחקים ויקצר עבור הקבוצה ויריבותיה את הפגרה שממילא קצרה ביותר וזאת מעבר להשלכות הרוחביות הנוספות. אנא גלו אחריות אישית וודאו יישום הנחיות אלו באופן קפדני ביותר על מנת שנצליח לסיים את עונת המשחקים בשלום”.