אכזבה גדולה מאוד במכבי חיפה לאחר ה-2:2 מול הפועל פ"ת. האלופה איבדה שתי נקודות משמעותיות בפעם השנייה ברציפות וראתה את הפער ממכבי ת"א שבפסגה גדל ל-10 נקודות. שון גולדברג העלה את הירוקים ליתרון בדקה ה-41, אך המארחת הפכה עם צמד של רועי אלימלך. פרנצדי פיירו השווה עבור החיפאים, אך זה הספיק כאמור לנקודה בלבד מול הקבוצה שהגיעה למחזור מהמקום האחרון בטבלה.
מסאי דגו, שזכה ללא מעט שבחים אחרי הניצחון על פנאתניאקוס ורצף ארבעת הניצחונות בליגה, סופג ביקורת על היכולת של הקבוצה במשחקים האחרונים. משרתו של דגו לא נמצאת בסכנה כרגע, אך הפסד למכבי ת"א בשבוע הבא עלול לערער מאוד את מעמדו של המאמן, זאת כאשר ברק בכר נמצא בבית וממתין למשרה הבאה שלו.
1 צפייה בגלריה
דגו
דגו
ביקורת על היכולת של הקבוצה בשני המשחקים האחרונים. דגו
(צילום: יאיר שגיא)
"נגד הפועל ת"א היה לנו לפחות משחק טוב, הפעם היינו מאוד חלשים", הודה דגו בסיום המשחק אתמול. "שבוע לא טוב עבורנו. המחצית הראשונה הייתה הכי גרועה שלנו העונה. החילופים קצת הרימו את הרמה, אבל עדיין היינו חלשים. לקחנו את הנקודה הזאת במזל".
"פער 10 נקודות ממכבי ת"א? אני אדם מאוד מאמין", המשיך דגו. "אנחנו צריכים לנצח ואז להסתכל על דברים כאלה. ברגע שמפסידים ומאבדים נקודות, לא מעניין אותי מה קבוצות אחרות עושות".
דגו נשאל על מעמדו בקבוצה וענה: "אני מסתכל מה אני עושה טוב ולא טוב. תמיד אהיה בשביל השחקנים. במשחק הבא צריכים לבוא ולהתפוצץ".

אכזבה משרי, דאגה ממצב ההגנה

במועדון ישנה גם אכזבה מצ'ארון שרי, שלא מזכיר במאומה את יכולתו מהשנים האחרונות. גם חוליית ההגנה של האלופה, שהובכה פעם אחר פעם על ידי התקפת הפועל פ"ת מהתחתית איכזבה מאוד ובמכבי חיפה שוברים את הראש איך יתמודדו ללא עבדולאי סק, שיצא ביחד עם שואו לאליפות אפריקה שתיערך בחוף השנהב במהלך החודש הקרוב.
לאחר הסיכום עם גדי קינדה וקני סייף שאמורים להצטרף החודש, במכבי חיפה מתכוונים לצרף לפחות שני שחקנים נוספים, עם דגש על חיזוק חוליית ההגנה.