הפועל חיפה, שתחגוג השנה 100 שנים להיווסדה, תפתח את העונה בליגת העל במשחק חוץ מול בית"ר ירושלים. הקבוצה של רוני לוי ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בה היצג המאמן את הסגל החדש ודיבר על העונה שבפתח.
רוני לוי: "עשינו מתיחת פנים גדולה מאוד השנה. חלק פרשו, חלק מיצו את עצמם אולי אפילו שנה לפני. זה לא פשוט להיפרד ולשחרר שחקנים, ועדיין עשינו את זה עם הרבה מחשבה. אני מאמין שאנחנו נהיה קבוצה חזקה. לקראת סיום מועד העברות נהיה קבוצה חזקה יותר. אני יודע שהיו רעשים וכותרות - אם רוצים שקט צריכים להצליח יש לי צוות חדש ואני בטוח שככה זה ימשך".
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל חיפה רוני לוי עם דור מלול, גל אראל ועוזרו של הבעלים אורן גולן
מאמן הפועל חיפה רוני לוי עם דור מלול, גל אראל ועוזרו של הבעלים אורן גולן
מאמן הפועל חיפה רוני לוי עם דור מלול ועוזרו גל אראל
(צילום: איתן גליקמן)
על הציפיות לקראת העונה הקרובה: "אני רוצה לחשוב טוב. אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון. ביום שני יש לנו משחק בטדי מול בית״ר ירושלים משימה קשה וככה אנחנו פותחים את העונה. בשנה שעברה הקבוצה לא הייתה טובה. הגעתי אליה במחזור ה-11 עם ניצחון אחד, ככה הם יכלו לרדת ליגה. הבטחנו את ההישארות מוקדם". על חיזוק אפשרי: "אנחנו רוצים לצרף עוד קשר אחורי ועוד שחקן התקפי. אני בטוח שנתחזק ונהיה טובים יותר".
על האוהדים אמר לוי (עד כה מכרה הפועל חיפה 1,600 מנויים): "יש קהל לנו נהדר. רוצים מאוד לפתוח את הליגה היטב כדי שהקהל יראה קבוצה איכותית כבר ביום שני מול בית״ר ירושלים. גל אראל קשר אחורי הוא חרוץ מאוד ומסייע לי כעוזר רוצים מאוד להצליח עם הקבוצה".
הקפטן דור מלול: "סוג של השריד האחרון הינו כאן הרבה שחקנים וותיקים שרובם עזבו פרשו -יש כאן סגל צעיר של הרבה שחקנים שהצטרפו להפועל חיפה הכל נעשה עם רוני ושיתוף פעולה רוצים להצליח עם הסגל החדש שנבנה".