בהפועל תל אביב החליטו כי ניר קלינגר ימשיך במועדון לעונה נוספת, זאת בעקבות השיפור של הקבוצה במחצית השנייה של העונה.
בשיחות בין בעלי המועדון התקבלה בימים האחרונים ההחלטה כי קלינגר, שמסיים את חוזהו בסיום העונה, ימשיך לאחת נוספת, כשהפניה אליו תעשה רק אחרי הישארותה הסופית של הקבוצה בליגה. האדומים צפויים להבטיח את מקומם בליגת העל באופן סופי ביום ראשון הקרוב, כשייארחו את הפועל כפ"ס בבלומפילד.
2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר על הקווים
ניר קלינגר על הקווים
ממשיך באדום. ניר קלינגר
(צילום: עוז מועלם)
במהלך העונה הנוכחית היו ביקורות רבות מצד הבעלים כלפי קלינגר. בשלב מסוים כבר החלו לחפש מחליפים ורק בעקבות סירובם של מרקו בלבול ורוני לוי להגיע לוולפסון, הוחלט להשאיר אותו בתפקיד.
עיקר הביקורת כלפי קלינגר הייתה בשל השותפות בבניית הקבוצה יחד עם משה סיני, כשאחרי 15 משחקים, הקבוצה צברה 10 נקודות בלבד, 22 אחוזי הצלחה שגרמו להפועל להפוך לאחת המועמדות העיקריות לירידת ליגה.
אחרי שבעלי המועדון החליטו לפתוח את הכיס בינואר ולצרף שבעה שחקנים, בהם בן ביטון, דן איינבינדר, שלומי אזולאי ואחרים, הקבוצה צברה בפרק זמן דומה, 15 משחקים, יותר מכפול ממספר הנקודות בחצי הראשון של העונה, 24 נקודות שהם 53 אחוזי הצלחה.
2 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב
הפועל תל אביב
קיבל קרדיט על השיפור ביכולת. שחקני הפועל תל אביב
(צילום: ראובן שוורץ)
בימים האחרונים נבחן מצב שוק המאמנים הפנוי לקראת העונה הבאה. בין היתר הועלו אפשרויות כמו של חיים סילבס, קובי רפואה או סלובדן דראפיץ', ולאחר סבב שיחות בין הבעלים הוחלט ללכת על קלינגר, שבין היתר עשוי להוביל את הפועל לגמר הגביע העונה, במידה וינצח בחצי-הגמר בבלומפילד בעוד כשלושה שבועות את בית"ר ת"א/בת-ים מהלאומית.
"קלינגר היה זה שבין היתר את בנה את הקבוצה הזו בקיץ האחרון ונכשל בגדול, גם זה ששלושה מחזורים לסיום לא הצליח להבטיח עדיין את ההישארות, יחד עם ניצחון אחד בבלומפילד כל העונה, לא עומד לזכותו, אבל בחנו את שוק המאמנים, לקחנו בחשבון את השיפור בחצי השני של העונה, עם שחקנים שהוא היה אחראי על בחירתם, והחיבור שלו למועדון, ולכן החלטנו שקלינגר יישאר לעונה נוספת", אישר אחד הבעלים.