לאחר שהובסה ביום חמישי 4:1 על ידי איסלנד במשחק "הביתי" בבודפשט בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו, נבחרת ישראל שבה היום (ראשון) לארץ. הכחולים-לבנים היו אמורים לערוך ביום שלישי משחק ידידות מול בוסניה בסרייבו, אך הוא בוטל "בשל המצב המתוח", כל לפי יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ.
המנהל המקצועי של הנבחרת יוסי בניון אמר עם הנחיתה: "אני בטוח שכל מי שאוהב את הנבחרת מאוכזב כמונו. לא רצינו שהקמפיין יסתיים בצורה הזו, אבל צריך לדעת להתמודד עם הסיטואציה. צריך לקחת כמה ימים לנתח, לחשוב מה עשינו יותר טוב ופחות טוב".
2 צפייה בגלריה
בניון
בניון
"צריך לדעת להתמודד עם הסיטואציה". בניון
(צילום: עוז מועלם )
זוארץ הוסיף: "אכזבה, אין ספק, אבל התעקשתי להישאר עוד יומיים עם הנבחרת וללוות אותה עד החזרה לארץ. אני חושב שזה היה חשוב מאוד כי יש לנו עוד משימות ואנחנו צריכים להראות שאנחנו מגובשים ונבחרת אחת. אני בטוח שנעשה תוצאות טובות בעתיד כי הדרך היא נכונה. אני לא יודע לנתח מה לא עבד, לא מסיק מסקנות אחרי משחק כשכולנו חמים ומאוכזבים. היינו מלאי ציפייה שנוכל לעשות את הקפיצה הזאת ולהיות ביורו, אבל לצערי לא הצלחנו. אין לי ספק שהשחקנים, הצוות וכולם רצו להצליח ועשו את המקסימום שלהם. לצערי זה לא הצליח".
כשנשאל על זהות המאמן הבא של הנבחרת, אמר: "אני חושב שזה עוד מוקדם לשאול את השאלות האלה. נשב בצורה מסודרת וננתח את הדברים. אשב עם יוסי, אשב עם אלון ולאחר מכן נחליט מה עושים".
2 צפייה בגלריה
ספורי, אבו פאני וגולדברג מאוכזבים
ספורי, אבו פאני וגולדברג מאוכזבים
"אכזבה". ספורי, אבו פאני וגולדברג מאוכזבים
(צילום: AP Photo/Darko Vojinovic)
הבלם שון גולדברג אמר: "אם זהבי לא היה מחמיץ את הפנדל, היינו מדברים היום אחרת. זה מבאס מאוד, מאוד רצינו ולא צלח, אבל אין מה להתעסק בעבר, נראה מה עשינו לא נכון ומה צריך לשפר לקמפיינים הבאים. ביטלו לנו משחק, אז היו עוד כמה ימים של מחשבות".
"יש לכל אחד את המשימות שלו, וכשיגיע הרגע נעשה את המשימות שלנו", המשיך שחקנה של מכבי חיפה, "בסופו של דבר מאוד רצינו והכנו את עצמו בצורה הכי מיטבית שיש, אבל דברים אל הסתדרו כמו שרצינו. איסלנד נבחרת טובה עם שחקנים מליגות בכירות, אבל זה לא תירוץ. עשינו את המקסימום, אבל זה לא הספיק. יוסי בניון אמר לנו את מה שהוא צריך להגיד והכל בסדר".