מכבי חיפה תארח הערב (רביעי, 20:30) בסמי עופר את הפועל חיפה לדרבי במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, כשהירוקים כמובן רוצים לסמן וי נוסף בעונה הטובה שלהם עד כה, אך מודעים לכך שמדובר במשוכה לא פשוטה בכלל. במשחק הליגה בין הקבוצות מכבי חיפה אמנם ניצחה (0:1), אך זה לא היה לה קל מול החבורה של רוני לוי. בקבוצה של ברק בכר יודעים שבגביע זה סיפור שונה לגמרי מאחר ואין מקום לתיקונים במקרה של הדחה.
בכר לא צפוי לבצע שינויים בהרכב של הירוקים לעומת ההרכב שניצח את הפועל ב"ש ביום ראשון האחרון, כאשר השינוי הכפוי היחיד הוא הכללתו של נטע לביא בהרכב על חשבונו של מוחמד אבו פאני שהתלונן אמש על כאבים בצלעות וצפוי להיות על הספסל. ישנה אפשרות ריאלית שזה יהיה משחק הבית האחרון של נטע לביא בירוק, כאשר המעבר שלו לגמבה אוסקה מהליגה היפנית צפוי להיסגר סופית בימים הקרובים. המשחק מול סקציה נס ציונה בשבת (20:25) עלול להיות האחרון שלו בקבוצה, לפחות לקדנציה הנוכחית.
1 צפייה בגלריה
נטע לביא
נטע לביא
דרבי אחרון. לביא
(צילום: עוז מועלם)
שאר ההרכב יהיה כאמור זהה לזה שניצח את באר-שבע ויכלול את צ'ארון שרי, עומר אצילי, פרנצדי פיירו ודין דוד בהתקפה. "דרבי זה תמיד משחק קשה עם הרבה מאוד אמוציות ויוקרה למועדון ולקהל", אמר שחקן בקבוצה. "אבל אסור לשכוח: אנחנו מכבי חיפה ואנחנו באים לנצח כל משחק. אם נשחק את המשחק הרגיל שלנו, עם הדחיפה של הקהל האדיר שלנו, ננצח ונעבור שלב". 28 אלף אוהדים בירוק שוב ימלאו את סמי עופר כאשר להפועל חיפה יהיו פחות מ-2,000 אוהדים ביציעים ומדובר ביתרון עצום לירוקים ביציעים.