יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ נפגש בערב שבת עם המועמד המוביל שלו לאימון הנבחרת, ברק בכר, בניסיון להחתימו באופן מיידי. הדרישה: תשובה עוד השבוע.
כפי שפורסם לראשונה ב-‭,ynet‬ זוארץ כבר שוחח עם בכר במהלך השבוע שעבר והגיש לו הצעה רשמית מטעם ההתאחדות. בערב שבת התקיימה, כאמור, הפגישה הראשונה ביניהם.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
יסכים להגיע לנבחרת? בכר
(צילום: עוז מועלם)
בכר עדיין מתלבט, ודורש בין היתר חוזה מובטח לארבע שנים ללא אפשרות יציאה של ההתאחדות. בנוסף, הוא רוצה לפחות‭ 80‬ אלף שקל נטו בחודש – שכר כפול מזה של אלון חזן, ולבחור את הצוות שלו, שיכלול בין היתר את גיא צרפתי. בהתאחדות מציעים למאמן מכבי נתניה שכר שעתי כנהוג בהעסקת עוזרי מאמנים בנבחרת, אך הוא לא מעוניין – דבר שמהווה מכשול נוסף בדרך לסיכום. בכר הבטיח לזוארץ כי ישיב לו בתוך מספר ימים, כאשר גורמים בסביבתו של יו"ר ההתאחדות מעריכים כי המאמן ייקח את התפקיד, למרות שנציגיו עוד מנסים למצוא לו קבוצה.
זו בדיוק ההתלבטות של בכר, כפי ששיתף את זוארץ בפגישה ביניהם. הוא מעדיף אופציה בחו"ל או את מכבי ת"א, אך בינתיים אין הצעות. בגיל 44, המאמן חושש ללכת על תפקיד שנחשב לבית קברות עבור מאמנים, בטח כשקמפיין מוקדמות המונדיאל אבוד מראש.
2 צפייה בגלריה
שינו זוארץ
שינו זוארץ
נחוש להציג את בכר או מאמן אחר בפני הוועדה המקצועית כבר בעוד שבועיים. זוארץ
(צילום: עוז מועלם)
זוארץ נחוש להציג את בכר או מאמן אחר בפני הוועדה המקצועית כבר בעוד שבועיים, מה שלא מותיר לאחרון מרווח נשימה. "אתה המועמד היחיד שאני רוצה, בטוח שתצליח לשקם את הנבחרת", אמר היו"ר למאמן בשיחה בארבע עיניים. "כולם מודעים להגרלה הקשה בקמפיין הקרוב (צרפת, איטליה ובלגיה בליגת האומות), אבל אתה מגיע לטווח ארוך ויש פוטנציאל מצוין. בטוח שתיקח את הנבחרת קדימה".
השיחה הוגדרה כטובה, והשניים קבעו לשוחח שוב בתחילת השבוע. אם בכר ידחה את ההצעה, בהתאחדות יעברו למועמד הבא - רן בן שמעון.