בעוד יומיים נבחרת ישראל תשחק בחצי גמר פלייאוף היורו מול סקוטלנד בגלזגו (21:45). קשר הנבחרת ושחטאר דונייצק מנור סולומון, שהיה חשש כי נדבק בקורונה בשל התפרצות בקבוצתו, דיבר לקראת המשחק.
"חששתי שנדבקתי בקורונה ואחמיץ את המשחק הזה", אמר סולומון, "בשחטאר מאוד שמרנו על ההנחיות עם מסכות וחיטוי. אז פחדנו שזה הגיע אלינו. הרגשתי הקלה גדולה אחרי שיצאה תוצאה שלילית והצטרפתי לסגל הנבחרת"
3 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
מנור סולומון. ישחק מול סקוטלנד
(צילום: ראובן שוורץ)
"זה מפחיד לצאת מהסגל בגלל נגיף שיש לך בגוף. זה לא שאתה פצוע או משהו כזה, אבל זה דבר שכולם יצטרכו ללמוד להתמודד איתו בכל עולם הכדורגל", אמר, על הציפיות ממנו: "אני שמח שיש ממני כאלה ציפיות. אני רק בתחילת דרכי ולומד משחקנים יותר מנוסים ממני. אני מנסה לעזור לנבחרת כמה שאני יכול".
על המשחק עצמו אמר: "אני מתפלל שאצליח לכבוש במשחק הזה ולהעלות את הנבחרת לשלב הבא. אני מאמין בסגל שלנו, יודע מה האיכויות שלנו ומה אנחנו יכולים לתת. סקוטלנד מעט יותר פייבוריטית בגלל שהיא משחק בבית. אבל הכל אפשרי. אנחנו צריכים לעשות התאמות מהמשחק הקודם. זה משחק כל כך חשוב, ואני לא צריך להגיד כמה. אנחנו רוצים לנצח במשחק הזה".
3 צפייה בגלריה
אבו פאני
אבו פאני
מוחמד אבו פאני באימון הנבחרת
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
3 צפייה בגלריה
דאבור
דאבור
וגם דאבור
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
לאור ההתפתחויות בהפועל באר שבע, ששחקניה עברו בדיקת קורונה, הבלם לואי טהא לא התאמן הערב עם הנבחרת, שלא רצתה לקחת סיכונים. טהא עבר בדיקות קורונה יחד עם כל נבחרת ישראל ומרגיש מצוין.