התפרצות קורונה בהפועל באר שבע. שישה שחקנים התגלו אתמול (שלישי) כחיוביים לנגיף, זאת בנוסף למאמן השוערים, גילי בן נחום, שהתגלה כחיובי כבר ביום ראשון. הבוקר הודיעה ב"ש שגם המאמן יוסי אבוקסיס נדבק בנגיף, לאחר שתוצאת הבדיקה הראשונית לא הייתה חד משמעית.
מדובר במכה לא פשוטה לקבוצה, אשר נערכת לתחילת משחקי הליגה האירופית בעוד שבועיים וחצי, ביום חמישי ה-22 לחודש מול ספרטה פראג בבית. השחקנים שנדבקו הם: איתן רצון, נועם גמון, אוהד לויטה, איליי מדמון, מריאנו בריירו ודוד קלטינס. כאמור, הבדיקה של אבוקסיס יצאה גבולית ולאחר שעבר בדיקה נוספת, התקבלה תוצאה חיובית. הקבוצה הודיעה כי השבוע לא יתקיימו אימונים. מאז תום המשחק מול ויקטוריה פלזן לא התקיימו אימונים והשחקנים והצוות לא נפגשו זה עם זה.
2 צפייה בגלריה
שחקני ב"ש חוגגים
שחקני ב"ש חוגגים
בעיה לא פשוטה לבאר שבע. שחקני האדומים בניצחון על פלזן
(צילום: אורן אהרוני)
מאז נודע המקרה הראשון של ההידבקות של מאמן השוערים, עצרה הקבוצה באופן גורף את הפעילות, כך שלמעשה השחקנים לא נפגשו אחד עם השני מאז ה-0:1 על ויקטוריה פלזן, שהבטיח עלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית. הבדיקות התקיימו תוך הפרדה מוחלטת בין נבדק לנבדק. בסוף השבוע ייערכו בדיקות נוספות ורק לאחר מכן האדומים יחליטו על מתווה חזרה לאימונים
על פי פרסומים בצ'כיה, גם בקרב אחד משחקני פלזן הנכלל בסגל הנבחרת הלאומית הצ'כית נדבק. לבאר שבע יש שלושה שחקנים שנמצאים כעת עם הנבחרות של ישראל: לואי טהא בנבחרת הבוגרת וכן תומר יוספי ואיתמר שבירו בנבחרת הצעירה. נכון לעכשיו לא ברור מתי תוכל הקבוצה לחזור להתאמן. טהא לא התאמן אתמול עם נבחרת ישראל, ליתר ביטחון. בנבחרת ציינו כי הוא מרגיש מצוין ויצא שלילי בבדיקה לנגיף.
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס על הקווים
אבוקסיס על הקווים
אבוקסיס. בעיה לקראת אירופה
(צילום: אורן אהרוני)
מדובר בקבוצה רביעית בליגת העל בה הייתה התפרצות משמעותית של הנגיף. הראשונה הייתה בני סכנין ואחריה הפועל חדרה ומכבי תל אביב, שנאלצה לעלות בהרכב משני לצמד משחקי הפלייאוף בליגת האלופות מול זלצבורג.
פורסם לראשונה: 00:06, 07.10.20