מכבי חיפה תתארח היום (רביעי, 17:00) בקזחסטן אצל קייראט בגומלין בסיבוב הראשון במוקדמות ליגת האלופות, זאת לאחר שבשבוע שעבר הקבוצות נפרדו ב-1:1 בסמי עופר. מאחר שאופ"א ביטלה את שער החוץ, הירוקים חייבים לנצח כדי לעלות שלב ולהתקרב לעבר חלום שלב הבתים בצ'מפיונס.
ברק בכר ושחקניו הבינו לאחר המשחק הראשון כי מדובר ביריבה לא קלה, כזו שמשחקת בצורה אגרסיבית ולא עושה הנחות. בכר ביקש משחקניו לשחק חזק, להיות מרוכזים ולהגיע ראשונים לכל כדור. הוא בעיקר דרש ריכוז ליד השער, לאחר שבמשחק הראשון השחקנים החמיצו ממצבים של מאה אחוז.
2 צפייה בגלריה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
משחק גורלי לירוקים. ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
"בנינו העונה קבוצה עם עומק, יענקל'ה (שחר) השקיע הקיץ מעל ל-12 מיליון שקלים ברכש וזה לא רק בשביל שהקבוצה תשמור על תואר האליפות, אלא כדי להצליח גם באירופה, זו אחת המטרות שלנו העונה. נעשה הכל לנצח ולעלות שלב", אמר גורם במועדון.
בכר תרגל מאז תחילת השבוע מערך של שלושה בלמים: בוגדן פלאניץ', רמי גרשון ושון גולדברג, כאשר אורי דהן ימתין על הספסל. דולב חזיזה צפוי גם הוא לחזור להרכב כאשר בכר יוותר על אחד הקשרים האחוריים שלו, עלי מוחמד, ויפתח עם מוחמד אבו פאני וחוסה רודריגס. בהתקפה צפוי דין דויד לזכות בחולצת ההרכב על חשבונו של גודסוויי דוניו שימתין על הספסל לצד בן שהר.