במכבי תל אביב נשמו לרווחה הערב (רביעי) אחרי המפגש הראשון בסיבוב השלישי המוקדם של גביע הקונפרנס, בזכות 1:1 במשחק החוץ נגד א.א.ק לרנקה בקפריסין. הצהובים, שנחלצו מהפסד לאחר שדניאל פרץ עצר פנדל (83), שלטו ברוב דקות המשחק בכדור ובדקה ה-63 הוליכו בזכות שער של יונתן כהן. היתרון של מכבי ת"א החזיק עד הדקה ה-80 אז עימאד פראג' קבע את תוצאת המשחק.
"זו לא תוצאה טובה כי לא ניצחנו כשהיינו צריכים לנצח את המשחק", אמר קין בסיום. "ברור לכולם שעם ההזדמנויות שהיו לנו היינו צריכים להוציא יותר לפועל. זה מאמץ קבוצתי. אם אנחנו לא מבקיעים אנחנו צריכים לוודא שאנחנו לא סופגים וזה כן קרה".
2 צפייה בגלריה
רובי קין נגד לארנקה
רובי קין נגד לארנקה
"לא יכול לחכות למשחק הבא". קין נגד לארנקה
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
קין המשיך: "הפנדל בסיום, זה יכול היה להיות 2:1, וזה לא משחק של 2:1, אבל זה כדורגל ולכן אנחנו צריכים תמיד לשמור על ריכוז. אני מאוכזב, לפני המחצית עוד יכולנו לכבוש שניים או שלושה שערים אבל אני במקצוע מספיק זמן כדי לדעת ש-0:1 זו תוצאה שצריך מאוד להיזהר בה".
כשנשאל על היריבה, אמר המאמן האירי: "הם קבוצה טובה. לא מקבלים שום דבר במתנה בכדורגל, אי אפשר לצפות להגיע למשחק חוץ ולהיות דומיננטים במשך כל המשחק. אני חושב שאחרי 10 הדקות הראשונות כן שלטנו במשחק, היו לנו ללא ספק הזדמנויות טובות יותר והיינו צריכים לקחת אותן. אני חוזר שוב שאסור לספוג, זה עניין של מאמץ הגנתי. ככל שנלמד זאת יותר מהר - ננצח יותר משחקים".
על האוהדים שליוו את הקבוצה לאי השכן, אמר קין: "הם היו מדהימים היום, 600-700 אוהדים, אנחנו מודים להם. התמיכה הייתה מדהימה ואנחנו מצפים לאווירה טובה גם בבלומפילד. אני כבר לא יכול לחכות למשחק הבא".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ערן זהבי
שחקן מכבי ת"א ערן זהבי
לוקח אחריות על ההחמצות. ערן זהבי
(מתוך האתר של מכבי ת"א)
ערן זהבי: "קיבלנו שיעור טוב היום. היינו צריכים להרוג את המשחק לפני שהגענו למצב הזה, לסיים את המשחק, להוביל 0:2 או 0:3 ולעשות את המשחק הזה הרבה יותר רגוע. לא השכלנו להבקיע את השער השני וחבל כי בסוף יצאנו איכשהו, דניאל הציל אותנו, זו המומחיות שלו אז טוב שהוא איתנו ונצטרך לסיים את העבודה בבלומפילד".
על ההזדמנויות אליהן הגיע במהלך המשחק: "אני לוקח אחריות על התוצאה היום, אלה מצבים שאני בדרך כלל עושה מהם גול בעיניים עצומות וחבל, אבל שוב יש לנו את שבוע הבא. מגיעה מילה טובה לקהל שלנו, הגיעו לפה 700 אנשים מישראל, תמכו בנו והרגשנו אותם. אני חושב שהחזרנו להם במשחק כדורגל טוב אבל קצת פחות בתוצאה ונסיים את זה בבלומפילד כמו שצריך. אני יודע שהמגרש יהיה מלא, נקבל תמיכה כרגיל מהקהל, ומקווים לעשות תוצאה כמו שאנחנו רוצים".