מכבי חיפה מוכנה לקראת המבחן האמיתי הראשון שלה בליגה, "משחק העונה", "הקלאסיקו הישראלי" או איך שלא תרצו לקרוא לזה, מול סגנית האלופה ומחזיקת הגביע מכבי תל אביב, שבינתיים לא נראית טוב.
מה שהעסיק את הירוקים מאז יום שלישי הוא דבר אחד: עומר אצילי. הקשר שהחמיץ את המשחק מול פיינורד עקב כאבים ברגל ערך אמש אימון מלא, אך בחיפה לא מתכוונים לסכן אותו והוא יעבור מבחן כשירות לפני שריקת הפתיחה.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
רוצים לשבור את הרצף. שחקני מכבי חיפה
(צילום: ראובן כהן)
אצילי הבהיר לחבריו כי הוא לא מתכוון לוותר על המשחק ורוצה לשחק, גם אם זה אומר שיצטרך לקבל זריקה. אם אצילי יפתח בהרכב, ברק בכר צפוי לפתוח עם שלושה קשרים מאחור: מוחמד אבו פאני, חוסה רודריגס ועלי מוחמד, כאשר שרי ימוקם לפניהם ודולב חזיזה על הספסל.
בחוד נראה כי בכר מעדיף את דין דוד על פניו של גודסוויי דוניו. בהגנה אורי דהן אמור לזכות בחולצת ההרכב לאחר שעופרי ארד, שנפצע מול פיינורד, לא כשיר במאת האחוזים.
לאחר שחיפה ניצחה את הצהובים באלוף האלופים בפתיחת העונה, ניצחון ששבר רצף של שלוש שנים וחצי בו הירוקים לא ניצחו, הם רוצים לעצור את הרצף השלילי גם בליגה (מאז אוקטובר 2016).
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי חוגג
עומר אצילי חוגג
יפתח בהרכב? אצילי
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו מגיעים עם רצון ענק לנצח, אנחנו רוצים להעביר את השליטה אלינו באופן מוחלט וסופי והמשחק הזה תלוי בנו הרבה יותר מאשר במכבי ת"א", אמר שחקן בקבוצה.
4,000 אוהדים בירוק יגידו לבלומפילד הערב, כאשר יציעים 5-4 באצטדיון ייצבעו בירוק, והקהל הבטיח שהשחקנים לא ירגישו שהם במשחק חוץ.