בלם מכבי חיפה, עופרי ארד, שנחבל באימון ביום שישי, עבר סדרת בדיקות, בהן התגלה כי הוא סובל מקרע ברצועות הקרסול והוא ייעדר שלושה שבועות.
ללא ארד, מכבי חיפה תארח הערב (שני, 20:45) את מכבי נתניה באצטדיון סמי עופר. הירוקים מגיעים למשחק לאחר הניצחון בליגה על הפועל ירושלים (1:4) וזה באירופה על סלביה פראג (0:1).
2 צפייה בגלריה
עופרי ארד מודה לקהל
עופרי ארד מודה לקהל
ייעדר שלושה שבועות מהמגרשים. ארד
(צילום: עוז מועלם)
יחד עם זאת, נתניה מגיעה שני ניצחונות ליגה רצופים, כולל ה-2:4 המרשים על מכבי תל אביב. בחיפה דיברו לא מעט על בני לם שהגיע לנתניה מקבוצת הנוער של מכבי חיפה והכניס המון חיים וטירוף לקבוצה שלו.
ברק בכר, שזכה לשבחים גדולים על המערך מול סלביה פראג, ימשיך עם חוסה רודריגס ומחמוד ג'אבר במרכז המגרש, כאשר בהגנה שון גולדברג יפתח לצידו של בוגדן פלאניץ' ואילו אורי דהן ורמי גרשון ימתינו על הספסל.
צ'ארון שרי, דולב חזיזה ועומר אצילי יפתחו גם כן, כאשר גודסוויי דוניו זוכה לעדיפות על פניו של דין דוד. מוחמד אבו פאני ייכלל בסגל וצפוי להשתלב. "זה משחק סופר-חשוב וקשה, אנחנו רואים את באר שבע מנצחת והפער בפסגה טיפס לשבע נקודות, אנחנו חייבים לצמצם את הפער", אמר שחקן במועדון.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
25 אלף אוהדים צפויים להגיע למשחק הערב כאשר רק 1,400 אוהדי נתניה הבטיחו את מקומם, כמות שהפתיעה את אנשי חיפה לאור ההצלחות האחרונות של הקבוצה.
פורסם לראשונה: 09:40, 25.10.21