כשהיא במקום הראשון בטבלת ליגת העל ולאחר שלושה ניצחונות רצופים, תרצה הפועל באר שבע להמשיך במומנטום שלה כשתארח בשבת (20:30) את הפועל ירושלים המדשדשת. רועי גורדנה אמור לחזור מהרחקה וגם דור מיכה צפוי לחזור אל הסגל לאחר שהחלים מפציעה. לעומתם, שגיב יחזקאל ואריאל הרוש ימשיכו להיעדר.
לקראת ההתמודדות קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן רוני לוי ורמזי ספורי, שחוגג היום את יום הולדתו. לוי: "הניצחונות והנקודות שלקחנו נרשמו לנו ואף אחד לא ייקח אותם, אבל אנחנו די בתחילת הדרך. הפועל ירושלים יבואו להילחם. בבית שלנו נעשה את הכל על מנת לנצח. לא יכול לחשוב בדימיון שלי שנזלזל בקבוצה זו או אחרת. נשתדל לפתוח את המשחק בצורה טובה יותר מאשר נגד מכבי פתח תקווה. אנחנו שואפים להתחיל את המשחקים כמו נגד מכבי תל אביב שהתחלנו מצוין".
1 צפייה בגלריה
רוני לוי לצד אריק בנאדו
רוני לוי לצד אריק בנאדו
רוני לוי
(צילום: עוז מועלם)
"יש לנו סגל גדול ומגוון שמאפשר לנו לשחק במגוון סגנונות. אנחנו ננסה עוד סגנון משחק. לכל שחקן יש רצון לשחק זה מבורך. אני אוהב את זה. הם יודעים שאנחנו הוגנים וכל מי שמגיע לו ישחק. אנחנו צריכים את כולם. כולם ישחקו", אמר לוי
רמזי ספורי, שנחשב לאחד השחקנים המצטיינים של באר שבע העונה אחרי שחזר מחצי עונת השאלה באשדוד, סיפר על השינוי שעבר עליו: "אני נראה טוב בזכות כל הקבוצה ולא כיחיד. השחקנים נותנים הכל יחד איתי. ההצלחה של הקבוצה היא שלי. עבדתי על עצמי. ראיתי איפה אני לוקה. בחצי השנה שהושאלתי לאשדוד למדתי. בעבר, התייחסתי לדברים שלא קשורים לכדורגל והם הוציאו אותי מריכוז. אני יודע היום לקבל ביקורות. השינוי שלי נעשה בראש ולא ברגליים. אני שמח מזה. אני יוזם יותר ולוקח יותר על עצמי"
על המשחק עצמו אמר הקשר: "יהיה משחק קשה נגד קבוצה שנלחמת על החיים ורוצה להשיג נקודות. נבוא במטרה אחת: לקחת שלוש נקודות וללכת הביתה. גם נגד פתח תקווה שחקנים לא הפסיקו לרוץ ולהילחם. נגד כל קבוצה אנחנו צריכים לבוא בשיא המוטיבציה".