מכבי ת"א הגישה עד כה הצעה כספית רק למאמן זר אחד: ולדימיר איביץ', שקיבל חוזה ענק בימים האחרונים מהצהובים: שכר של כמיליון וחצי אירו לתקופה של שלוש שנים, יחד עם הבטחה לסמכויות מקצועיות נרחבות.
יד ימינו של מיץ' גולדהאר, ג'ק אנגלידיס, שמצוי ביחסי ידידות עם המאמן הסרבי, שוחח גם עם מאמנים זרים נוספים, מתוך הנחת עבודה כי הסיכוי שאיביץ' יחזור לקריית שלום לא גדול.
3 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ' עם צלחת האליפות
ולדימיר איביץ' עם צלחת האליפות
יחזור לישראל? איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
במכבי מקווים כי מי שזכה עם המועדון בשתי אליפויות, יתרצה בכל זאת ויקבל על עצמו את התפקיד. לאיביץ' הובהר שאם יגיע - הוא יהיה הסמכות המקצועית הבכירה. במקרה כזה המנהל המקצועי, ברק יצחקי, יתנהל בצורה מינורית יותר בכל הקשור לקבוצה הבוגרת.
במכבי עדיין סקפטיים בנוגע לאיביץ', למרות שעוד מחכים לתשובה סופית ממנו. לכן גם במהלך סוף השבוע שוחחו במועדון עם מספר מועמדים זרים לרשת את תפקיד המאמן הקבוע. ההערכה כי יצחקי יעמוד על הקווים גם בשני המשחקים הקרובים, לפני פגרת הנבחרת והשזרוע במגרשים.
3 צפייה בגלריה
איביץ' ויצחקי
איביץ' ויצחקי
איביץ' ויצחקי. שוב ישתפו פעולה?
(צילום: ראובן שוורץ)
יצחקי לא עשה שינויים אתמול במערך מול עירוני קריית שמונה (1:3), ולמרות הניצחון, במכבי לא מרוצים מהיכולת של הקבוצה, בעיקר בחלק ההתקפי. עיקר הביקורת הייתה כלפי ברנדלי קוואס, שלמעט משחק הפתיחה שלו נגד מכבי חיפה, הוא מציג יכולת חלשה. יצחקי המשיך את המסורת של מאמנים מחליפים במהלך העונה במכבי שמנצחים במשחק הבכורה.
"לאמן את הקבוצה זה לא משהו רגיל. אני צריך להתרגל כמה שיותר מהר, עברתי משחק אחד", סיפר יצחקי. "עדיין יש לנו הרבה עבודה. היו דברים פחות טובים שצריך לתקן".
לקראת הדרבי ישוב להרכב הקפטן שרן ייני, כשעדיין לא ברור אם עידן נחמיאס יהיה כשיר. מי שעשוי לקבל את הקרדיט ב-11 הוא מתן חוזז, שנכנס כמחליף במקום קוואס והציג יכולת טובה. במכבי עסוקים כרגע במשחק בחמישי הקרוב בליגה האזורית נגד הלסינקי החלשה, כאשר ניצחון יבטיח להם לפחות את המקום השני בבית וכרטיס לשלב הבא.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א מודים לקהל
שחקני מכבי ת"א מודים לקהל
מתכוננים למשחק מול הלסינקי בליגה האזורית. שחקני מכבי ת"א
(צילום: אביהו שפירא)

בק"ש מחפשים את הדרך: "מאכזב שאנחנו מציגים חוסר יציבות"

בעירוני קריית שמונה התאכזבו אחרי שהציגו יכולת חלשה מאוד. השוער דז'יוגאס ברטקוס ספג שער באשמתו, הקישור לא עבד כלל ונראה שהניצחון במחזור הקודם מול בני סכנין היה מקרי לחלוטין.
"אנחנו קבוצה שצריכה להתחבר", אמר שחקן במועדון. "מאכזב מאוד שאנחנו מציגים חוסר יציבות אבל צריך סבלנות ויהיה בסדר". המאמן עמיר נוסבאום מבין היטב שאיזי שרצקי אינו מרוצה ולא יישאר אדיש לאורך זמן, למרות שהבעלים לא מגיע למשחקים.
השתתפו בהכנת הכתבה: שמעון אלבז