בני יהודה והפועל כפר סבא כבר ירדו מזמן לליגה הלאומית ובשל כך המפגש ביניהן שהתקיים הערב (חמישי) במחזור ה-33 והאחרון בפלייאוף התחתון היה נטול מתח. בסופו של דבר ניצחו הכתומים 1:2 ואותתו על כוונותיהם לשוב לליגת העל בעוד שנה.
רועי בן שמעון העלה (16) את בני יהודה ליתרון 0:1. טימוטי מוזי, ששולב כמחליף בכפר סבא, השווה (56) בבעיטה נאה לרשת ואמיר רוסתום הבקיע (68) את שער הניצחון לזכות האורחים מבישול של פאטוס בצ'יראי. שני המאמנים שילבו מספר רב של שחקנים צעירים.
3 צפייה בגלריה
בני יהודה
בני יהודה
בני יהודה חוגגת
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
בן חיון מול פדרו קמפוס
בן חיון מול פדרו קמפוס
בן חיון מול פדרו קמפוס
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
בני יהודה
בני יהודה
רועי בן שמעון
(צילום: אורן אהרוני)
יוסי אבוקסיס הגיב: "כמובן ששום דבר לא יכול להמתיק את העונה הזו, אבל אנחנו מנסים להביט קדימה ולהתכונן לעונה הבאה. אנחנו כבר אחרי האכזבה וחושבים חיובי. יש לנו קבוצה טובה, אבל נבוא צנועים ומוכנים לליגה הלאומית. ננסה להכין אותה כמה שיותר מהר ולא לחכות יותר מדי. יש מספר שחקנים שיש להם חוזים ושאנחנו רוצים שימשיכו ויש כאלה שלא. לא הכל תלוי בנו. אנחנו עובדים על הכל, חלק מאלו שהיו היום יישארו וחלק לא. כמובן שזו לא הקבוצה שנראה בעונה הבאה, אנחנו רוצים לרענן אותה".
מאמן הפועל כפר סבא, רביד גזל: "לא היינו מספיק טובים לכל אורך השנה ובגלל זה ירדנו. אני מקווה שכפר סבא תיראה טוב בליגה הלאומית ותעלה. מחלקת הנוער של המועדון בפריחה ומועדון כזה חייב להעלות בכל שנה 4-5 שחקנים לבוגרים". על עתידו: "אמצא את מקומי בכדורגל במקום אחר. נתתי את כולי להפועל כפר סבא. למדתי הרבה מהתקופה הזו, אני צריך עדיין לצבור ניסיון".