משטרת ישראל לא אישרה למכבי תל אביב להמשיך את מכירת הכרטיסים למשחק העונה מול מכבי חיפה ביום ראשון הקרוב בבלומפילד. הצהובים מכרו עד כה 7,200 כרטיסים למחזיקי מינוי מהעונה שעברה ו-800 לאוהדים הירוקים, ובצהריים הייתה אמורה להיפתח המכירה גם לקהל הרחב, אך כאמור זה לא ייצא לפועל בשלב זה.
במשטרה מתנים את המשך המכירה באישור הממשלה לכניסת קהל בתפוסה מלאה, אך הישיבה בנושא אמורה להתקיים רק ביום חמישי, מה שישאיר מעט זמן להיערכות של הקבוצות. עם זאת, ההערכה כי ההצבעה תוקדם כבר למחר ותהיה טלפונית.
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב. כרגע אין אישור לבלומפילד מלא
(צילום: עוז מועלם)
בעניין אחר, המגן הספרדי אנריק סאבוריט מחזיק בהצעות מהליגה הטורקית והצרפתית ולכן עדיין לא השיב להצעה של מכבי ת"א להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות. מי שנחשב לזר האיכותי ביותר של הצהובים מסיים את ההתקשרות שלו עם המועדון בקיץ הקרוב. סאבוריט הוא מהשחקנים הבודדים בקבוצה שכבר קיבלו הצעה להארכת חוזה, אולם עדיין לא השיב לה.
מדובר בזר מרכזי שני במכבי ת"א שעשוי לעזוב בקיץ הקרוב. אלכסנדר פשיץ', שנציגיו מנהלים מגעים עם אלופת הונגריה, פרנצווארוש, ומחזיק באופציה הדדית לעונה נוספת במועדון, עשוי לעזוב בסיום העונה.
3 צפייה בגלריה
אנריק סאבוריט חוגג
אנריק סאבוריט חוגג
אנריק סאבוריט חוגג
(צילום: אורן אהרוני)
כרגע ישנם שלושה זרים שצפויים להמשיך, אנדרה ז'ראלדש, אדוארדו גררו ולואיס הרננדס. עוד שחקן שימשיך בעונה הבאה הוא המגן הימני מאור קנדיל שמחזיק באופציה לעונה נוספת ומוערך במועדון.
במכבי מודעים לחשיבות העצומה של המשחק הערב (שני, 21:00) נגד הפועל באר-שבע בטרנר, אחרי שמכבי חיפה פתחה פער של חמש נקודות, זאת לקראת המפגש הגורלי בין שני המועדונים.
הבשורה החשובה ביותר מבחינת הסגל היא שאייל גולסה שב לפעילות. הוא אמנם לא יפתח אחרי שחזר מהיעדרות ארוכה בעקבות פציעה במשחק הנבחרת מול דנמרק לפני חודש וחצי, אולם עשוי להשתלב. בכל מקרה, המטרה היא כי יוכל לשחק בשבוע הבא נגד מכבי חיפה.
3 צפייה בגלריה
אדוארדו גררו בועט
אדוארדו גררו בועט
אדוארדו גררו
(צילום: אורן אהרוני)
מי שעשוי לפתוח לראשונה מזה למעלה משלושה חודשים הוא יונתן כהן, שנכנס במשחקים האחרונים כמחליף והפעם עשוי לקבל את חולצת ההרכב, כמו גם סאבוריט והרננדס, למרות הסכנה שלהם לקבל כרטיס צהוב חמישי. הבלם הספרדי יחליף את איתן טיבי שהורחק. ההתלבטות בחלק הקדמי היא בין גררו לטל בן חיים.