בית הדין העליון, בראשות השופט בדימוס אמנון סטרשנוב, דחה את העתירה שהוגשה כנגד מועמדותו של שינו זוארץ לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל. המשמעות: הוא יוכל להתמודד בבחירות הקרובות שיתקיימו בשלישי הקרוב מול היו"ר המכהן אורן חסון.
בעתירה נטען כי זוארץ מצוי בניגוד עניינים מובהק ולכן לא יכול להתמודד לתפקיד היו"ר. אולם ועדת הכשירות של ההתאחדות לכדורגל אישרה את מועמדותו של זוארץ. בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט לא להתערב בהחלטת הוועדה. "ביה"ד אינו נוטה להתערב בקביעותיו של טריבונל מנהלי", נכתב בהחלטה. "אף כי נפלו פגמים בהתנהלותו של מר זוארץ כחבר הנהלת ההתאחדות, איננו סבורים כי יש בפגמים אלה לסכל את התמודדותו".
1 צפייה בגלריה
שינו זוארץ
שינו זוארץ
שינו זוארץ
(צילום: עוז מועלם)
יחד עם זאת בהחלטה נכתב כי אם זוארץ ייבחר לראשות ההתאחדות, הוא יצטרך לחתום מול ההתאחדות על הסכם ניגוד עניינים, שיאושר ע"י היועץ המשפטי שלה.
החלטת ועדת הכשירות של ההתאחדות הייתה: "בפני הוועדה הובאו מועמדותם של מר אורן חסון שמכהן כעת כיו"ר ההתאחדות לכדורגל ומר משה שינו זוארץ שכיהן בעבר כיו"ר התאחדות לכדורגל. שני המועמדים הציגו בפנינו את חזונם, ואת פועלם. התרשמנו באשר לעשייה שלהם וליכולת שלהם. לאחר שבחנו את המסמכים ושמענו את המועמדים התרשמנו שהמועמדים שהופיעו בפנינו עומדים בתנאים והגענו למסקנה כי הם כשירים לשמש כיו"ר ההתאחדות לכדורגל".