לאחר יומיים של מבחנים לשחקני נוער וליגות נמוכות החלה הבוקר (שלישי) הפועל באר שבע באופן רשמי את אימוניה לקראת העונה הבאה. את האימון העביר המאמן יוסי אבוקסיס, יחד עם עוזריו, אליניב ברדה ומאור מליקסון, מאמן הכושר מיכאל ברוש ומאמן השוערים החדש גיל בן נחום.
הפנים החדשות היחידות באימון היו של המגן השמאלי דודי טוויטו, שהצטרף כשחקן חופשי ממכבי פתח תקווה. טוויטו גדל במועדון ואף שיחק בקבוצה הבוגרת, אך לפני מספר שנים שוחרר.
3 צפייה בגלריה
הפועל באר שבע
הפועל באר שבע
יוסי אבוקסיס ושחקני באר שבע
(באדיבות הפועל ב"ש)
חמשת השחקנים שטרם סיכמו על חוזה חדש ומקוצץ התאמנו כרגיל ואם לא יגיעו להסכם עד ה-9 באוגוסט, הם עשויים להתאמן לבד בקבוצת מנודים. מדובר במרואן קבהא, רמזי ספורי, קייס גאנם, בן ביטון ואנתוני וארן.
לאימון הגיעו גם מספר שחקנים שהושאלו בעונה שעברה לקבוצות אחרות ולא ברור כעת אם יכללו בסגל שיפתח את הליגה. מדובר בשוער עמית קרן (הפועל עכו), המגן נועם גמון (הפועל כפר סבא), ושחקני ההתקפה גל לוי ואיתמר שבירו (הפועל ראשון לציון). השוער, רז רחמים, שמושאל לבני לוד ישחק הערב (20:00) במשחק ההישרדות של קבוצתו בליגה הלאומית מול הפועל עפולה ורק לאחר שקבוצתו הנוכחית תסיים את העונה הוא יצטרף לבאר שבע.
3 צפייה בגלריה
איאד אבו עביד מול קייס גאנם
איאד אבו עביד מול קייס גאנם
קייס גאנם. לא בתוכניות
(צילום: ראובן שוורץ)
מבין 27 השחקנים שנבחנו מתחילת השבוע, הוחלט לזמן את החלוץ רותם חטואל והבלם איתן רצון למספר ימי אימונים נוספים החל ממחר. חטואל (22), שגדל בקרית שמונה כבש בעונה שעברה שישה שערים בליגה הלאומית במדי אום אל פאחם. רצון (22) גדל בבית"ר טוברוק ושיחק בעונה שעברה בהפועל עכו.
בן שהר טס הערב לקפריסין כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום באופן רשמי באפואל ניקוסיה. שהר יושאל לשנתיים.
3 צפייה בגלריה
בן שהר
בן שהר
בן שהר
(צילום: פרטי)