בדרך לקאמבק מרגש. החלוץ תומר חמד נפרד היום (רביעי) רשמית מהפועל באר-שבע, וכבר בדרך לתחנה חדשה-ישנה בקריירה: מכבי חיפה. חמד ובאר-שבע נפרדים לאחר תקופה ממושכת שבה דנו באפשרות, על רקע אי שביעות רצונו של השחקן ממעמדו. עם עזיבתו, סיכם עקרונית השחקן בן ה-36 על חזרתו לקבוצה בה החל את דרכו בכדורגל הישראלי. "אנו נפרדים היום מתומר חמד. תומר, תודה לך על התקופה במועדון ומאחלים הצלחה רבה בהמשך", נמסר מבאר-שבע.
כזכור, החלוץ הצטרף להפועל באר-שבע ביולי 2022, כאשר לפני כן שיחק במשך שלוש עונות באוסטרליה. בבאר-שבע בנו עליו כשחקן חיזוק משמעותי, אבל הוא לא השתלב מקצועית. הוא עוזב את באר-שבע אחרי שרשם במדיה 41 הופעות בכל המסגרות, במהלכן תרם תשעה שערים ושני בישולים. העונה הוא כבר ממש לא נספר, כשבליגה רשם שתי הופעות בלבד, במהלכן שיחק 33 דקות.
2 צפייה בגלריה
תומר חמד שחקן הפועל באר-שבע
תומר חמד שחקן הפועל באר-שבע
פרידה בלתי נמנעת. חמד
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
תומר חמד
תומר חמד
יחזור ללבוש ירוק? תומר חמד במדי מכבי חיפה
(צילום: ראובן שוורץ)
במדי מכבי חיפה רשם חמד 56 הופעות, במהלכן תרם 17 שערים ובישול. מהירוקים הוא יצא לאירופה, בקיץ 2011, שם הפך לאחד הליגיונרים הבכירים שלנו, כשבין היתר הפך לשחקן מפתח במאיורקה ובברייטון. בנבחרת ישראל הוא רשם 38 הופעות, במהלכן תרם 17 שערים.
מי שחוזר לבאר-שבע הוא אור דדיה, שעזב אותה בקיץ האחרון כשהושאל לאברדין. המגן הימני בן ה-26, שבקיץ חתם על חוזה חדש בקבוצה של אליניב ברדה לשנתיים נופסות, לא שיחק כלל בקבוצה הסקוטית, וכעת לשב למדי הקבוצה אצלה גדל.
הפועל באר-שבע גם הודיעה שהבלם היהודי-ארגנטינאי מקסימו לוי שהגיע להתרשמות במועדון, חתם לשתי עונות וחצי. הבלם בן ה-27 מתנשא לגובה של 1.82 מטר והוא מגיע מדפנסור מליגת המשנה בארגנטינה.