2 צפייה בגלריה
ג'אבר חוגג
ג'אבר חוגג
שחקני מכבי חיפה חוגגים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
הניצחון של מכבי חיפה אתמול ׁ(שבת) בטדי 1:4 על הפועל ירושלים, החזיר את השקט למועדון. כזכור, במחזור הקודם הפסידה חיפה להפועל ב"ש, ושחקניו של ברק בכר הגיעו לי-ם עם הרכב חסר, אבל יצאו כשידם על העליונה.
חיפה, לא במשחק גדול, הוכיחה כמה העומק שלה הוא אקס פקטור העונה. הקבוצה שיחקה בטדי ללא עומר אצילי ועופרי ארד, שהורחקו מול ב"ש, אך עם מחמוד ג'אבר בהרכב - וצמד שערים של השחקן הצעיר שמקבל מבכר הרבה מאוד קרדיט. למרות היכולת הכללית הלא מרשימה, חיפה הייתה עדיין עדיפה בכל פרמטר על הקבוצה של זיו אריה.
2 צפייה בגלריה
ג'אבר חוגג
ג'אבר חוגג
ג'אבר חוגג
(צילום: אלכס קולומויסקי)
ג'אבר זכה לשבחים גדולים על יכולתו: "מחמוד מוכיח ממשחק ולמשחק עד כמה הוא שחקן משמעותי. הוא משדרג את הקישור וככל שהוא יקבל יותר דקות וביטחון הוא ישדרג את מעמדו", אמרו במועדון. גם דולב חזיזה וצ'ארון שרי זכו לשבחים גדולים על היכולת שהציגו אתמול. שרי הנהיג את כל חוליית ההתקפה, והיכולת שלו הזכירה את אותו שרי שרוצים לראות בחיפה. גם חזיזה הציג משחק מצוין.
דין דויד צפוי להמשיך לקבל קרדיט בהרכב מול ספרטה פראג, כאשר אצילי וארד צפויים לחזור גם הם להרכב של הירוקים. מעל ל-20 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם מול פראג, והערכות הם שסמי עופר יהיה מלא.
ובעניין אחר: הוארך עד מחר מעצרם של שניים מאוהדי מכבי חיפה החשודים בתקיפת שוטרים. העצור השלישי שוחרר למעצר בית.