בבית"ר ירושלים מעוניינים לסגור את התנאים עם אלמוג כהן כבר בימים הקרובים, בתקווה שיחל את בניית הקבוצה לעונה הבאה כבר בימים הקרובים. זאת לאחר ההודעה הרשמית שלו אמש כי יסיים את תפקידו כמנהל מקצועי במכבי נתניה בקיץ הקרוב.
כפי שנחשף ב-ynet, בבית"ר ירושלים מנהלים עמו מגעים בתקופה האחרונה, במטרה להפוך אותו לגורם המקצועי הבכיר בבית וגן. כהן סיפר אמש (שלישי) בהודעה שהוציא לתקשורת כי הוא כבר הודיע לבעלים של מכבי נתניה, אייל סגל, על החלטתו לעזוב בסיום העונה, זאת בשל מה שהוא מגדיר "הפרה של סמכויותיו במועדון" עם פיטוריו של רן קוז'וך.
3 צפייה בגלריה
אלמוג כהן
אלמוג כהן
יכריע בקרוב. כהן
(צילום: עוז מועלם )
3 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ההצעה - חוזה לשלוש שנים בבית וגן. אברמוב
(צילום: שאול גולן)
עד סוף השבוע הקרוב, לכל היותר, יחליט כהן האם לקבל את ההצעה של אברמוב – חוזה לשלוש שנים בבירה, או את זו של מכבי ת"א. בפגישה שנערכה בינו לבין אברמוב, הציג האחרון את החזון שלו ואת תוכנית העבודה שלו, ואף הבהיר לכהן כי המאמן המוביל מבחינתו לאמן את בית"ר ירושלים בעונה הבאה הוא אופיר חיים, כשבמקביל ברק יצחקי הוצע לו.
במכבי ת"א הציעו תחילה לכהן לשמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, שחווה משבר גדול אחרי העזיבה של הפורטוגלי קלאודיו בראגה, אולם אחרי שהתברר במועדון כי גם בית"ר ירושלים מעוניינת בו, ההצעה שופרה וסמכויותיו הורחבו. על פי ההצעה, ישמש כהן כעוזרו של דומיניק של דומיניק פרייס, יד ימינו של מנספורד, כשהכוונה היא שהוא יהיה אחרי על פיתוח השחקנים הצעירים ועל קבוצת הבת שתוקם בעונה הבאה, ככל הנראה בשיתוף פעולה עם עירוני רמת השרון או סקציה נס ציונה (בדומה לפרויקט שהמועדון עשה לאורך השנים עם בית"ר ת"א על גלגוליה השונים).
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א יונתן כהן
שחקן מכבי ת"א יונתן כהן
"לא שחקן שהיה יכול לשדרג אותנו". כהן
(צילום: נחום סגל)

אכזבה מאי הגעתו של שבירו

פחות מיממה לאחר סגירת חלון ההעברות מספרים בבית"ר כי התלבטו ארוכות האם להתחזק בחלוץ מכבי ת"א יונתן כהן, אולם בעקבות המסר שהגיע מהשחקן עצמו התקבלה ההבנה שהעסקה לא תצא לפועל. "הוא לא שחקן שיכול לשדרג אותנו", אמרו בבית"ר, "הוא גם עשה דווקא למכבי ת"א והחליט להישאר שם".
בקבוצה היו משוכנעים כי איתמר שבירו יצטרף אליהם בהשאלה, אולם רגע לפני סיום חלון ההעברות התברר כי השחקן לא עבר את הבדיקות הרפואיות במכבי נתניה ובשל כך העסקה ירדה מסדר היום, לאכזבתם של הצהובים-שחורים.