המחזור ה-15 בליגה הלאומית הושלם הערב (ב') כאשר אחי נצרת סיימה בתיקו 1:1 עם הפועל רמת גן. היה זה המשחק השלישי של האורדונים ללא ניצחון ומנגד, יריבתם עצרה רצף של שני הפסדים.
שתי הקבוצות פתחו היטב את המשחק והגיעו להזדמנויות. בדקה ה-22 טעה השופט ניב שטייף כששרק לפנדל בלתי מוצדק לאחר שעלי כנעאנה מנצרת צלל ברחבה. אחמד עאבד ניצל זאת כשכבש מהנקודה הלבנה והעלה את קבוצתו ליתרון.
1 צפייה בגלריה
 בני סכנין הפועל רמת גן
 בני סכנין הפועל רמת גן
היה קרוב למהפך. פאדי זידאן
(צילום: ראובן שוורץ)
רמת גן השוותה שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה. פאדי זידאן שלח מסירת עומק למיקו, שהמשיך במסירת רוחב ועומר בוארון בעט בלי לעצור לפינה, 1:1.
זידאן היה קרוב למהפך בדקה ה-68, אבל הכדור שבעט מתוך הרחבה חמק ליד העמוד. בדקה ה-86 הגיעה רמת גן להזדמנות נוספת כשמיקו ממן נגח וסחט הדיפה מהשוער. גם בוארון התקרב לשער שני (8) כשנגח מקרוב החוצה ונגיחה נוספת של אחמד עאבד בתוספת הזמן החטיאה גם היא את המסגרת.
השלישית בטבלה, הפועל איכסל חזרה לנצח אחרי 3 משחקים כשהשיגה 1:3 על הפועל רמת השרון, שנעצרה אחרי שני ניצחונות. איכסל כבר הוליכה 0:2 משערים של ז'וליו סזאר (44) ותימור אביטן (63). רמה"ש חזרה למשחק משער של אביאל בן חמו (68), ורנאן אריאס סגר עניין בתוספת הזמן.
הפועל עכו ניצחה 0:1 את הפועל רעננה משער שכבש ערן ביטון בדקה ה-20.