"אתה רוצה להגיע להפועל ת"א, או שאתה חושב על מכבי ת"א או מכבי חיפה. אם לא תבוא, נביא חלוץ במקומך, ואין טעם לפגישה אם אתה לא שלם עם עצמך במאה אחוז". רגע לפני שבן שהר הגיע שלשום (רביעי) לביתו של סוכנו רונן קצב, הבעלים שרון ניסנוב ביקש לקיים עימו שיחה, במהלכה אמר שהר: "אני רוצה רק הפועל ת"א".
לאחר שהחלוץ הבהיר את העמדה שלו, ניסנוב הסכים להיפגש איתו ועם סוכנו. בימים האחרונים הטלפון של ניר קלינגר לא הפסיק לצלצל, שהר התקשר ללא הפסקה. באחת השיחות שיזם, בעקבות אמירות שלא נתפסו טוב במועדון, הבהיר שהר לקלינגר: "אני רוצה לשחק רק בהפועל ת"א, גם אם מכבי חיפה או מכבי ת"א יפנו אליי".
1 צפייה בגלריה
בן שהר
בן שהר
הבהיר שהוא "רוצה לשחק רק בהפועל ת"א". בן שהר
בפגישה שנערכה בליל רביעי במתחם האימונים, אחרי ששהר התחייב בפני ניסנוב כי הוא רוצה לשחק רק במועדון שלו, כשהבעלים דרש כי לא יעשה בהגעה לוולפסון "שדרוג חוזה על חשבונה של הפועל ת"א", אפילו סוכמו הפרטים.
ניסנוב העלה את ההצעה של הפועל ל-190 אלף דולר לעונה בחוזה לשנתיים, לא כולל 10 אלף דולר מענק מיוחד. שהר עוד ביקש חוזה לשלוש שנים, ניסנוב אמר שיביא את זה בחשבון. כששהר עזב את מתחם האימונים, הוא הבהיר כי למחרת בבוקר, הוא יסדיר את ענייניו מול הפועל באר שבע, מולה הוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה ויחתום על החוזה בהפועל ת"א.
ניסנוב הריח בסיום הפגישה עם שהר כי החלוץ עוד מחפש לעצמו אלטרנטיבה, אחרת כיצד לא חתם מיידית על חוזה בסך 380 אלף דולר לשנתיים, ולכן ניסנוב הבהיר לו: "יש לך לתת לי תשובה עד עשר בבוקר, דקה אחרי, ההצעה לא רלוונטית".
בשעות הבוקר גורמים בהפועל החלו לבדוק מה קורה מאחורי הקלעים, עד שקיבלו תשובה די מהירה בשעות הבוקר המוקדמות כי הכיוון של שהר הוא למכבי חיפה. מיד לאחר מכן הגיעה שיחת טלפון מסוכנו רונן קצב שהציע לניסנוב: "בוא נחתום לעונה אחת בלבד בהפועל ת"א, כך אוכל לבקש את הכסף מהפועל באר שבע בעונה הבאה". בתחילה ניסנוב הסכים, אך מאוחר יותר חזר והבהיר שלא יוכל בגלל בעיית זכויות הכרטיס והציע לקצב להחתים את בן שהר לשלוש שנים בחוזה מופחת של 170 אלף דולר לעונה. במקביל אלונה ברקת הבהירה לקצב כי לא תהיה מוכנה להשלים את ההפרש בין החוזה של שהר בב"ש וזה בהפועל ת"א (60 אלף דולר).
ניסנוב הבין מהר מאוד כי העסקה ירדה מהפרק והחלוץ בדרך לחתום בחיפה. שהר עוד ביקש מראשי הפועל להמתין עד לשעות הערב עם ההצעה על מנת להשאיר לעצמו גלגל הצלה במקרה והאלופה לא תחתימו, אולם ניסנוב הבהיר לנציגיו: "אתה כבר לא תשחק בהפועל ת"א, גם אם תבוא בחינם, אתה לא תשתמש בנו".
גורמים בסביבתו של שהר אמרו: "זה היה חוסר תום לב מצידה של הפועל תל אביב לכל אורך המו"מ. בן רצה לשחק רק בהפועל ת"א. בכל פגישה שינו את התנאים, גם באורך החוזים וגם בסכומים". בעקבות ההודעה שהוציאו האדומים אתמול יזם קצב שיחה לסגנו של יעקב שחר במכבי חיפה עוזי מור. הם נפגשו בכפר גלים אתמול בשעות הצהריים וסיכמו על חוזה לשנתיים בשכר של 250 אלף דולר לעונה. היום אמורה להתבצע החתימה.
בתוך כך, רכש נוסף לאדומים. יואב הופמייסטר מעירוני קרית שמונה חתם לעונה אחת. הקשר בן ה-20 גדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א ורשם 29 משחקי ליגה בעונה החולפת. הוא אמר אחרי החתימה: "אני שמח מאוד לחתום במועדון גדול כמו הפועל תל אביב. מחכה כבר לשחק מול הקהל הגדול בבלומפילד ואשתדל לגרום להם לחייך במהלך העונה".