משחק העונה. כך מתייחסים בהפועל ת"א לקרב התחתית הקריטי מול מ.ס אשדוד מחר (שבת, 18:00), בסיומו יכולה הקבוצה לעשות צעד גדול אל עבר ההישארות בליגה, אך גם עלולה לרדת ללאומית. "הכל עדיין תלוי בנו, אנחנו צריכים לנצח את שני המשחקים הקרובים כדי להישאר ליגה. יש לנו מחויבות לקהל שלנו שמאמין בנו, לא סתם בלומפילד יהיה מלא", אמרו בקבוצה, שתיהנה מחר מתמיכתם של כ-26 אלף אוהדים באדום.
המאמן סלים טועמה מתרכז בהכנות טקטיות לקראת המשחק, ולצד זאת עורך שיחות אישיות עם השחקנים. "אם אחד מהשחקנים לא מבין לקראת מה יהיה מחר ומה זה לשחק מול אצטדיון מלא באדומים, אז הוא לא יכול לשחק במשחק כזה. מסוג המשחקים שאין מה להגיד", אמרו במועדון.
1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
עומרי אלטמן וסתיו טוריאל, הכובש והמבשל בהתאמה של שער הניצחון על מכבי נתניה במחזור שעבר, הוחלפו במהלך המשחק בגלל פציעות קלות, אך הם כשירים ויפתחו. טועמה צפוי להמשיך עם הרכב זהה, כשהוא מתלבט רק לגבי הבלם אור ישראלוב, מאחר שאור בלוריאן סיים לרצות את עונש ההרחקה שלו, ושחקן ההתקפה מאוויס צ'יבוטה. בובאקר טאמבדו, החלוץ הגמביאני שהגיע לקבוצה בינואר ולא השתלב, שוחחר לפני שלושה שבועות בגלל עבירת משמעת.
אשדוד מובילה כעת בנקודה על הפועל ת"א (31 לעומת 30), לה הופחתה העונה נקודה על ידי בית הדין. הקבוצה היחידה חוץ מהן שעדיין עלולה להצטרף להפועל פ"ת ולרדת העונה לליגה הלאומית היא הפועל חדרה (33 נקודות), שתתארח במקביל אצל מכבי נתניה ואותה ייפגשו האדומים בחוץ במחזור הסיום.