כפי שנחשף לראשונה ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet, אלמוג כהן, המנהל המקצועי היוצא של מכבי נתניה, קיבל את ההצעה להתמנות לתפקיד דומה בבית"ר ירושלים וחתם לשלוש שנים במועדון. הוא ישמש כדמות המקצועית הבכירה בבית"ר.
הבעלים ברק אברמוב החליט למנות מנהל מקצועי בכיר - והלך על כהן. האחרון העדיף את ההצעה הזו על-פני אחת אחרת במחלקת הנוער של מכבי ת"א. בבית"ר ישתכר כהן כ-45 אלף שקל בחודש.
2 צפייה בגלריה
אלמוג כהן
אלמוג כהן
אלמוג כהן. יצטרף לבית"ר
(צילום: עוז מועלם )
יש לציין כי בעלי מכבי נתניה, אייל סגל, עוד ניסה לשכנע את כהן להישאר במועדון, אבל לאחרון הייתה אפשרות להשתחרר מהחוזה אחרי שסגל הפר אותו בכך שפיטר את רן קוז'וך ומינה את גיא צרפתי. כהן ינסה להביא את ההצלחות מנתניה למועדון עם ווליום גבוה כמו בית"ר, ואברמוב מתכוון לתת לו את המנדט לעבוד.
מאז העזיבה של יוסי בניון לפני שלוש שנים וחצי, לא היה מנהל מקצועי בבית וגן. אברמוב עקב אחרי העבודה של כהן בנתניה ומקווה לשחזר את ההצלחה שלו בבחירת זרים ושדרוג שחקנים צעירים שהוביל למכירתם במיליוני שקלים.
2 צפייה בגלריה
ברק יצחקי אופיר חיים
ברק יצחקי אופיר חיים
המועמדים של כהן. יצחקי וחיים
(צילום: Luis ROBAYO / AFP, עוז מועלם )
כהן רוצה לתפקיד המאמן את אופיר חיים, שסירב לאחרונה להצעות לעזוב את ההתאחדות לטובת הפועל ת"א ומכבי נתניה, עוד לפני המינוי של צרפתי. חיים מרוכז כרגע במשימה של נבחרת הנוער, שתנסה בחודש הבא לעלות לאליפות אירופה נוספת, אבל כהן לוחץ עליו להגיע יחד איתו לבית"ר, אחרי שהשניים שיחקו יחד בעבר במכבי נתניה.
אם חיים יחליט להמשיך לעבוד בהתאחדות ולא יגיע בסופו של דבר, המועמד הבא של כהן הוא ברק יצחקי, שעזב בעונה שעברה את מכבי ת"א אחרי קדנציה לא מוצלחת, שבמהלכה שימש גם כמאמן זמני. אחרי שלא קיבל הצעות לתפקיד מנהל מקצועי מקבוצות אחרות, החליט יצחקי לעבור לאימון. כהן כבר נפגש עם שני המועמדים המובילים מבחינתו.
פורסם לראשונה: 01:30, 08.02.24