בית"ר ירושלים, שהבקיעה שער אחד בשמונת משחקיה הקיץ וסיימה במקום ה-13 בגביע הטוטו, תפתח הערב (ראשון, 20:45) את הליגה, כשתארח בטדי את הפועל באר שבע, אולם בסגל חסר במיוחד.
אם לא הספיקו לבית"ר הפציעות האחרונות, כשבין היתר לירן רוטמן ועמית כהן יעברו ניתוח במניסקוס, אביאל זרגרי שניסה לחזור לאימונים ונטש בשל כאבי גב עזים, או הבידוד של הבלם מוונצואלה, ג'וסואה מחייאס, גם מרקו ינקוביץ', שסובל ממתיחה במפשעה, לא יוכל לשחק הערב.
2 צפייה בגלריה
מרקו ינקוביץ' מאוכזב
מרקו ינקוביץ' מאוכזב
גם הוא ייעדר. מרקו ינקוביץ'
(צילום: ראובן שוורץ)
בבית"ר עוד מנסים להנחית קשר זר עד לסיום מועד ההעברות, אך לפני כן צריכים לשחרר שני שחקנים. במקביל, המטרה היא להכשיר מספר שחקנים במהלך פגרת הנבחרות לקראת הדרבי הירושלמי: מיכאל אוחנה צפוי לחזור לסגל, ריצ'מונד בואצ'י יגביר את ההכנות ומחייאס כבר יוכל לשחק.
"אני מרגיש טוב, שמח שאנחנו מתחילים. זאת הייתה תקופת קדם-עונה ארוכה, 8-7 שבועות. אנחנו כבר מצפים להתחיל את העונה מול הפועל ב"ש בבית שלנו", אמר המאמן ארווין קומאן. "אני מקווה שנראה הרבה אוהדים שיתמכו בנו כי אנחנו צריכים אותם. היה לנו שבוע לא פשוט, בגלל זה אנחנו צריכים את הקהל מאחורינו".
ההולנדי המשיך: "כל קבוצה מתחילה מאפס, זה פשוט. בכדורגל קורים הרבה דברים מוזרים, אבל בשבילנו זה בעיקר חשוב שתהיה לנו את הגישה הנכונה, שנראה לאוהדים שאנחנו רוצים לנצח במשחק ושבאנו להתחרות עם ב"ש ברמה שווה. אני יודע שיש לנו כמה שחקנים פצועים ועדיין אין לנו את שחקני הרכש כי הם בבידוד, אבל הקבוצה חייבה להיות מוכנה. אנחנו מוכנים להילחם על המשחק הזה".
2 צפייה בגלריה
ארווין קומאן
ארווין קומאן
"מוכנים להילחם על המשחק הזה". קןמאן
(צילום: יאיר שגיא)
על היריבה, אמר קומאן: "ראיתי אותם שבוע שעבר משחקים (במוקדמות הליגה האזורית) מול הקבוצה מקפריסין. יש להם סגל רחב, 25 שחקנים טובים, טכניים וחזקים. אנחנו יודעים שזה יהיה משחק קשה, אבל אנחנו חייבים להגיע בגישה הנכונה ולהילחם, וברור שננסה לנצח, זאת המטרה שלנו. יש לנו תכנית משחק טובה, אנחנו צריכים את המשמעת ואת האוהדים שלנו".