אחרי שהמהלך היחיד של בית"ר ירושלים בקיץ הנוכחי היה הגעתו של המגן עמית כהן מבני יהודה בהשאלה, יחד עם מינויו של אוראל פרטוק בן ה-18 לסקאוט הראשי בבית וגן, במועדון שוקלים למנף את הגעתו של לאו מסי לישראל לטובת הכנסות לקראת העונה הבאה: מינוי לאוהדים שישולב עם כרטיס למשחק מול ברצלונה ב-4 באוגוסט בטדי.
למרות ההצהרות של משה חוגג על חיזוק, בפועל בית"ר רק נחלשת. היא שיחררה את עלי מוחמד ושי קונסטנטין, ולא האריכה חוזים לעידן ורד, אלירן עטר וטל בן חיים. כמו כן, המו"מ עם דור אלו נכשל אחרי שהמועדון סירב לשכור לו דירה בי-ם, ולאורי מגבו הוצע חוזה נמוך.
1 צפייה בגלריה
משה חוגג עם ליאונל מסי
משה חוגג עם ליאונל מסי
מסי וחוגג
(צילום: יח"צ)
במועדון ישנו לחץ גדול מהמציאות העגומה, יחד עם ביקורת של אוהדי הקבוצה, ולכן מאחורי הקלעים הגו את האפשרות של שילוב המינוי עם המשחק של מסי וברצלונה. עוד אירוע שיעיד על אכזבת האוהדים - באימון הפתיחה של בית"ר, שלרוב מגיעים אליו מאות אוהדים, לא הגיעו אתמול כלל אוהדים.
"אנחנו לא מסוגלים להתמודד עם אף קבוצה על שחקנים ישראלים", הודו בבית"ר. "זה כבר לא רק הקבוצות הגדולות שלא רואות אותנו, אלא גם הפועל ת"א למשל. רק אם נצליח להנחית פה שלושה זרים טובים, וזו בעיה קשה, אולי נוכל לדגדג את הפלייאוף העליון".