מלך השערים בעונה שעברה, ניקיטה רוקאביצה, בדרך להפועל באר שבע, זאת בעקבות תפנית ביממה האחרונה שצפויה להוביל אותו בסופו של דבר לקבוצה של אלונה ברקת.
רוקאביצה יצא בימים האחרונים יחד עם בני משפחתו לאזרבייג'ן, זאת לאחר שהחזיק בהצעה מנפטצ'י באקו, שהייתה גבוהה יותר מזו שקיבל מב"ש.
2 צפייה בגלריה
רוקאביצה חוגג
רוקאביצה חוגג
רוקבאיצה. יחגוג גם באדום?
(צילום: עוז מועלם)
החלוץ טס על מנת לבחון את התנאים בעיר הבירה של אזרבייג'ן מבחינת המתקנים של המועדון וגם מוסדות חינוך עבור ילדיו, ובסופו של דבר החליט לוותר על ההצעה הנדיבה ויחזור היום לארץ.
חלון ההעברות באירופה מסתיים בעוד יומיים, ולכן אם לא יהיו הפתעות מיוחדות, כלומר הצעות של הרגע האחרון מטורקיה או ליגה אחרת, כבר ביום שני רוקאביצה צפוי לפגוש את ברקת על מנת לחתום על החוזה.
2 צפייה בגלריה
אלונה ברקת
אלונה ברקת
ברקת. תיפגש עם רוקאביצה
(צילום: ראובן שוורץ)
הבעלים של ב"ש סימנה את רוקאביצה הרבה קודם לכן. מבחינתה הוא הפתרון למחסור בחלוצים, בעיקר מהסיבה שהוא לא נחשב לזר (מחזיק באזרחות ישראלית), ולכן הקבוצה לא תצטרך לשחרר את אחד הזרים שיש לה בסגל עבורו.
רוקאביצה סיכם כבר פעמיים בשבועיים האחרונים בב"ש, אבל בדק אופציות אחרות, בין השאר מכיוון שביקש שחוזהו יהיה באירו ולא בדולרים. בשיחות פרטיות שניהל ביממה האחרונה החלוץ האוסטרלי הוא כבר הבהיר: "אני רוצה לשחק בב"ש".