על רקע העונש שקיבלה מכבי ת"א בבית הדין, ולקראת המפגש עם מכבי נתניה מחר (שני) בבלומפילד, ערכו הצהובים מסיבת עיתונאים. המאמן ולדימיר איביץ' יחד עם גבי קניקובסקי הגיעו וענו על שאלות הכתבים.
מאמן מכבי ת"א ולדימיר איביץ' התייחס לעונש שקיבלה קבצותו בשל אירועי הדרבי (סגירת שערים 10-11 לשלושה משחקי בית): "זה לא טוב למועדון, וזה לא טוב לנו. אנחנו צריכים את האוהדים ואת התמיכה שהם העניקו לנו בעבר. ברור שאנחנו צריכים להיות זהירים ולחשוב על התוצאות אחרי כל מה שאירע בדרבי".
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א ולדימיר איביץ'
מאמן מכבי ת"א ולדימיר איביץ'
מאמן מכבי ת"א ולדימיר איביץ'
(אתר מכבי תל אביב)
על הניצחון של מכבי חיפה שהעלה אותה למקום הראשון: "זה לא מרשים אותי, אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. האליפות הזו היא מרתון. אנחנו צריכים להתכונן לכל משחק ולהשתפר כל הזמן". על השחקנים המסופסלים: "יש לי סגל של 24 שחקנים ושישה מהם צריכים להישאר בחוץ. אני עורך שיחות איתם. לא כולם תמיד בכושר המתאים או מבחינה פיזית. חלק מהשחקנים צריכים להיות בחוץ".
על חשיבות המשחק מול נתניה: "בוודאי שהשחקנים מבינים את חשיבות המשחק. הם הולכים להתמודד מול יריבה איכותית שיודעת להגן וגם לתקוף היטב. הם קשוחים מאוד ונצטרך להיות במיטבנו".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א גבי קניקובסקי
שחקן מכבי ת"א גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי
(צילום מסך)
גבי קניקובסקי נשאל על יכולתו השנה: "אני לא מסתכל על המספרים, אני רוצה בעיקר לעזור לקבוצה. המאמן שם דגש על הדברים האלה, ואני מסכים עם זה. ברור שאני שמח להבקיע ולבשל, אבל הכי חשוב זה שהקבוצה תצליח. אני הכי מרגיש בנוח כשאני משחק באמצע, כשאני משחק 8 - שם אני מרגיש הכי טוב. אבל איפה שהמאמן רוצה שאשחק - אתן את המקסימום".
על כך שלא תמיד הוא מקבל את חולצת ההרכב: "זה לגיטימי. מכבי ת"א זה המקום הכי טוב בארץ וידעתי כשהגעתי לכאן שתהיה מלחמה על ההרכב. אני חושב שזה טוב אם לוקחים את זה למקום טוב".
על ההכנות למפגש עם נתניה: "תמיד מולם זה משחק מעניין. הם משחקים התקפי, יהיה משחק טוב לצופים. אנחנו באים לעשות את העבודה שלנו". על היכולת הלא טובה מול סכנין: "עד אז שיחקנוכל משחק טוב והיינו דומיננטים, במחזור שעבר היה משחק אחד שהיינו לא טובים וזה קורה. צריך לדעת לנצח את המשחקים האלה גם כשאתה לא נראה טוב, ואני שמח שעשינו את זה".