אחרי שהעתירה שהגיש מועדון הכדורגל הפועל עפולה לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לדחות את משחקי הפלייאוף התחתון לא התקבלה אתמול (שני), הקבוצה מאיימת שלא להופיע למשחק הבא מול נוף הגליל שצפוי להיערך ביום חמישי.
עפולה הוציאה היום מכתב ליו"ר המינהלת ארז כלפון, שבו נכתב כי בהמשך לדחיית עתירתה ע"י בית הדין העליון, הקבוצה לא מתכוונת להופיע למשחק ביום חמישי הקרוב מול נוף הגליל, זאת בטענה לחוסר ספורטיביות משווע שעלול לחרוץ את גורלה של הקבוצה.
1 צפייה בגלריה
שלומי דורה
שלומי דורה
שלומי דורה
(צילום: אורן אהרוני)
מאז כניסתם לבידוד של שחקני בני לוד, מועדון הכדורגל הפועל עפולה מתלונן על חוסר ספורטיבית, מאחר שכל משחקיה נדחו, והיא תשחק למעשה אחרי שתדע כבר את כל התוצאות של יריבותיה נגד הירידה.
למרות שעפולה רשמה אמש ניצחון 1:4 על הפועל פתח תקווה, הבוקר היא הוציאה הודעה בנושא הבידוד של בני לוד ובה נכתב: "אנו שמחים שקבוצת בני לוד תצא היום מבידוד. אנו שמחים עוד יותר שמחלת הקורונה לא כזו מדבקת לאחר ששחקני בני לוד שהו לא מעט זמן עם נהג האוטובוס שנדבק בקורונה וכולם לשמחתנו בריאים. האם לדעתכם מינהלת ליגת העל אימתה את הסיפור עם אנשי בני לוד? האם בדקו לעומק את סיפור הנהג? או שזה הסתיים לכאורה רק בשיחת טלפון של אנשי בני לוד למנהלת בהודעה על נהג אוטובוס שנדבק? שאלות רבות, יש מישהו שיענה לנו על התשובות?".