פריז סן ז'רמן ממשיכה להתחמש לקראת העונה החדשה והחתימה הערב (חמישי) את הקשר הפורטוגלי רנאטו סאנצ'ס, שחתם על חוזה לחמש שנים. פ.ס.ז' תשלם עליו 15 מיליון אירו לליל.
סאנצ'ס בן ה-25 התחיל את הקריירה שלו בבנפיקה ופרץ לתודעה ביורו 2016 במדי נבחרת פורטוגל, שזיכה אותו במעבר לבאיירן מינכן, אך הוא לא רשם שם הצלחה גדולה. הקריירה שלו לא המריאה עד שהוא הגיע לליל הצרפתית עימה זכה באליפות. הוא רשם במדיה 90 הופעות, בהן כבש שישה שערים ועשרה בישולים, והפך לאחד הקשרים הכי טובים בליג 1. יש לו גם 32 הופעות בנבחרת פורטוגל.
1 צפייה בגלריה
ראנטו סאנצ'ס
ראנטו סאנצ'ס
ראנטו סאנצ'ס
(צילום: גטי אימג'ס)
"אני שמח מאוד להגיע לפריז", אמר סאנצ'ס אחרי החתימה, "אני בטוח שעשיתי את הבחירה הנכונה כשחתמתי במועדון. אני נרגש מאוד מהפרויקט שנבנה במועדון. רציתי להישאר בצרפת כי אני מכיר את הליגה".
"אני מכיר את המאמן כריסטוף גאלטייה", הוסיף סאנצ'ס, "הוא מאמן טוב שעזר לי להתאקלם בצרפת, וזכינו ביחד באליפות. אנחנו עובדים טוב ביחד ואשמח מאוד לעבוד איתו שוב. לעבוד עם מישהו שאתה מכיר עושה את הכל ליותר קל. אני שמח גם מכך שיש שחקנים פורטוגלים בקבוצה, זה יעשה את ההתאקלמות שלי לקלה יותר. דיברתי עם נונו מנדש לפני שחתמתי והיו לו רק דברים טובים להגיד על הקבוצה". סאנצ'ס הוא הרכש החמישי של פריז סן ז'רמן בקיץ הנוכחי