בעלי בית"ר ירושלים, ברק אברמוב, היה נסער בסיום ההפסד 3:2 של קבוצתו לבני ריינה. אברמוב נכנס לחדר ההלבשה וזעם על השחקנים: "תתביישו, מה זו הרכות הזו בשער השלישי. איך אפשר לקבל שער כזה? מה זה צריך להיות".
לא רק אברמוב (שטען לאחר שיצא מחדר ההלבשה כי היה "עדין עם השחקנים") נראה עצבני בסיום. גם המאמן יוסי אבוקסיס, שהורחק אחרי עימות עם שחקני בני ריינה, היה מתוסכל מאוד.
3 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
"לא חשבתי שכך יהיה". אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
אבוקסיס מורחק
אבוקסיס מורחק
אבוקסיס מורחק. "פפיר ניסה להראות לכולם שהוא לא מחשבן לבית"ר"
(צילום: עוז מועלם)
אבוקסיס ביקש בדקות הסיום של המשחק מהמגן אשרף רבאח להחזיר כדור לשחקנים שלו. שחקנה של ריינה סירב, ואז הייתה התערבות של לזאר יובאנוביץ', שלטענת אבוקסיס קילל אותו. זה השיב לו בתנועה מאיימת, מה שגרם לשופט ארז פפיר להראות לו כרטיס צהוב שני ואדום. עוזרו של אבוקסיס, גל כהן, יעמוד על הקווים בשבת נגד הפועל חדרה בליגת העל.
"פפיר ניסה להראות לכולם שהוא לא מחשבן לבית"ר", תקף אבוקסיס. "הוא אולי לא הכריע את המשחק, אבל בשריקות הקטנות, בשליפת הצהובים, הוא היה יותר לטובת ריינה".
3 צפייה בגלריה
זרגרי
זרגרי
ספג ביקורת. זרגרי
(צילום: עוז מועלם)
עיקר הביקורת בבית"ר הופנתה כלפי שלושה שחקנים: דנילו אספרייה, שהורחק בדקה ה-79 אחרי שפגע ללא כדור ברבאח; אביאל זרגרי, שקיבל אתמול את סרט הקפטן ושוב אכזב עם יכולת ירודה במיוחד (כולל גרימת פנדל ואיבוד שהוביל לשער השני של ריינה); והמגן עמית כהן, שיובאנוביץ' עבר אותו בלי בעיה במהלך שהוביל לשער הניצחון של האורחת.
אחרי שישה מחזורים, בית"ר עם ניצחון אחד (מול סקציה נס ציונה) ובמקום האחרון בטבלה. אם ההפסדים לנתניה או הפועל ירושלים, למשל, עוד התקבלו בהבנה, זה אמש נגד בני ריינה, קבוצה שנמצאת "בליגה שלה", כבר היה יותר מדי. "המצב רע מאוד, לא חשבתי שכך יהיה", הסביר אבוקסיס בסיום המשחק.