הפועל באר שבע הודיעה היום (רביעי) כי הקפטן מיגל ויטור האריך את חוזהו בקבוצה בשתי עונות נוספות, ולמעשה ישלים 10 שנים במועדון.
ויטור (34) בלם נבחרת ישראל, הגיע לבירת הנגב ב-2016 ונקשר מיד למועדון ולארץ. יחד עם הקבוצה זכה בשתי אליפויות, שני גביעי המדינה, שלוש פעמים באלוף האלופים וגביע הטוטו. בשנים האחרונות נחשב לאחד הסמלים הגדולים של הפועל באר-שבע ולעוגן המרכזי של חוליית ההגנה.
3 צפייה בגלריה
הפועל באר שבע
הפועל באר שבע
ממשיך באדום. ויטור
(צילום: עוז מועלם)
בסרטון שהוציאה הקבוצה, אמר ויטור:" אוהדים יקרים, לפני כמעט שמונה שנים הגעתי לכאן ולא ידעתי למה לצפות. מהרגע הראשון, קיבלנו המון אהבה ומילים חמות מכולם ומצאתי כאן בית. במהלך השנים היו לנו רגעים מרגשים. זכינו באליפויות, גביעים והיו לנו זמנים מדהימים באירופה, עשינו היסטוריה".
"המישור האישי היה מעולה כמו המקצועי. שלושה מילדיי נולדו כאן, הכרתי חברים שהפכו למשפחה ואנחנו הפכנו למשפחה ישראלית. כמו שאתם יודעים, כל הדברים הטובים מגיעים לסופם, אבל לא הפעם. אני שמח להכריז שאנחנו ממשיכים יחד בשתי העונות הבאות. אני אוהב את כולכם, תודה על כל התמיכה".
3 צפייה בגלריה
הפועל ת"א הפועל באר-שבע מיגל ויטור
הפועל ת"א הפועל באר-שבע מיגל ויטור
"שלושה מילדיי נולדו כאן, הפכנו למשפחה ישראלית". ויטור
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
ויטור מנסה לעצור את קומאן
ויטור מנסה לעצור את קומאן
החל מ-2022 משחק גם בנבחרת ישראל
(צילום: AP Photo/Andreea Alexandru)
המשימה המרכזית הבאה של הבעלים אלונה ברקת תהיה החתמתו של המאמן אליניב ברדה. למרות הרצון ההדדי של שני הצדדים להמשיך בהתקשרות, המו"מ בין הצדדים צפוי להיות קשוח.
ובעניין אחר: הקשר אנדרה פוקו עובר מאתמול בערב בדיקות בבית החולים סורוקה, לאחר שחש ברע במהלך אימון הקבוצה. פוקו ייעדר מהמשחק מחר (חמישי, 19:30) נגד בני ריינה בפלייאוף העליון.