הנבחרת הצעירה תעלה הערב (שישי, 21:00) למשחק חוץ חשוב כשתתארח בדבלין אצל אירלנד למפגש הראשון בקרב על הכרטיס ליורו הצעירות בקיץ הבא.
"זה המשחק הכי חשוב של הנבחרת הצעירה בשנים האחרונות", אמר השוער דניאל פרץ, שהוחלט כי לטובת חשיבות המשימה יישאר בנבחרת של גיא לוזון ולא יוקפץ עדיין לנבחרת הבוגרת. "אנחנו מגיעים למשחק מוכנים, מזג האוויר נהדר וההרגשה טובה, גאווה גדולה לייצג את הנבחרת במשחק כל כך גדול".
2 צפייה בגלריה
אופטימי. פרץ
אופטימי. פרץ
אופטימי. פרץ
(ההתאחדות לכדורגל)
פרץ הוסיף: "אירלנד נבחרת פיזית ואגרסיבית, אנחנו רוצים להתרכז בעצמנו ולעשות את הדברים כמו שאנחנו מוכנים אליהם. לביתיות יש יתרון. מזג האוויר, האצטדיון וההרגשה הביתית הם יתרונות שלהם. אני בטוח שזה יקרה גם בשלישי הקרוב בארץ וכל האוהדים שלנו יחזקו אותנו, יהיה טוב".
כמו שניים מהכוכבים של הנבחרת האירית, גם בישראל הוקפצו שלושה משחקני הצעירה לנבחרת הבוגרת - ליאל עבדה, עדן קארצב ודורון ליידנר - והם לא ישחקו הערב בדבלין. עם זאת, הם לא ימריאו עם הבוגרת למשחק הידידות מול מלטה בשבוע הבא, אלא יישארו בארץ ויחברו מחדש לנבחרת הצעירה לגומלין מול האירים ביום שלישי בבלומפילד.
2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
(צילום: AFP)
מי שיפתח כשחקן מרכזי הוא אוסקר גלוך ממכבי ת"א, שהוקפץ מנבחרת הנוער ולוזון מייעד לו תפקיד מרכזי. גם שחקנים טכניים כמו מוחמד כנעאן ואושר דוידה יפתחו איתו. "המטרה היא להביא את ההכרעה לארץ בשלישי ואז בלומפילד יהיה מפוצץ. זו משימה לא פחות חשובה מאשר הנבחרת הבוגרת", אמרו בצוות המקצועי של הצעירה. יותר מ-10,000 אוהדים כבר רכשו כרטיסים לגומלין, אחרי שבהתאחדות החליטו כי כרטיס יעלה 20 שקלים בלבד.
יו"ר ההתאחדות אורן חסון הצטרף למחנה הנבחרת באירלנד, ומיד אחרי המשחק יעלה על טיסה חזרה לישראל, על מנת להגיע עד מוצאי שבת למשחק הנבחרת הבוגרת מול אלבניה.
הרכב נבחרת ישראל: דניאל פרץ; רועי הרמן, סתיו למקין, זיו מורגן, גיל כהן; עידו שחר, אל ים קנצפולסקי, מוחמד כנעאן, אוסקר גלוך; אושר דוידה, עידן טוקלומטי.
פורסם לראשונה: 07:22, 23.09.22