כשהיא בפיגור 3:2 מהמשחק הראשון, הכוכב האדום בלגרד ממש לא בלחץ לקראת המפגש מחר (שלישי, 22:00) מול מכבי חיפה בגומלין של פלייאוף ליגת האלופות. בטח לא מאמנה, דיאן סטנקוביץ'. "אנחנו מאמינים שנסיים את המשחק כבר ב-90 דקות", הבטיח המאמן הסרבי. "אם נגיע להארכה או פנדלים, זה תלוי בשחקנים שלי ולא בקהל. חיפה טובה, אבל כאן זה יהיה סיפור אחר. אנחנו מצפים לתוצאה טובה".
"אני מאוד רגוע ולא לחוץ", הוסיף סטנקוביץ'. "מתכונן נטו למשחק. אף אחד לא הזכיר לנו שאנחנו בדרך לכישלון. יש לי הכבוד להיות חלק עם הקבוצה הזו במעמד כזה. משחק אחד לא אמור לקלקל לנו ואנחנו ניתן את הכל כדי לעלות לשלב הבתים".
3 צפייה בגלריה
דז'אן סטנקוביץ'
דז'אן סטנקוביץ'
דיאן סטנקוביץ'. "בטוח שפיירו ישחק"
(צילום: שמעון אלבז)
"מחר יהיו לנו הרבה יותר תשובות לגבי מה שעשינו ואיך התכוננו", המשיך המאמן. "יכולנו לעשות הרבה יותר בסמי עופר. לא ענינו לאגרסיביות שלהם. מכבי חיפה לא הפתיעה אותנו במשחק הקודם, ידענו מול מי אנחנו משחקים. יש להם 11 שחקנים מצוינים ועוד מחליפים טובים. לא הכל יצא כמו שתכננו. כל התוצאות שלנו העונה היו אידיאליות, חוץ מהמשחק ההוא מול מכבי חיפה. אני מאמין שמחר נהיה הרבה יותר אטרקטיביים".
סטנקוביץ' לא מתרגש מהדיווחים על כך שפרנצדי פיירו לא יהיה כשיר. "אני בטוח שהוא ישחק, הוא לא מפחיד אותנו", אמר. "לשחק את הגומלין במגרש הביתי זה יתרון. התפקיד שלי להפחיד את הצד השני, אבל זה יהיה קשה".
"נכון שיש לחץ והתרגשות, אבל זה המקום שניתן מעצמנו כדי להמשיך לליגת האלופות", סיכם סטנקוביץ'. "אני בכל משחק מגיע עם הרגשה שאפשר לנצח. כל הכלים בידיים שלנו. תהיה אווירה מחשמלת והאוהדים יגיעו, למרות הגשם, בסוודרים אדומים".

פיירו בספק

מכבי חיפה נחתה אמש (ראשון) בבלגרד לקראת משחק הגומלין מחר (22:00 שעון ישראל) מול הכוכב האדום במסגרת שלב הפלייאוף של ליגת האלופות, המשחק שיקבע מי מהן תעלה לשלב הבתים.
הירוקים התמקמו במלון במרכז העיר והערב (19:30) יקיימו את האימון המסכם לקראת המשחק מחר. חיפה יצאה בליווי של חברת אבטחה וכל האוהדים הירוקים יוכלו להגיע לאצטדיון למשחק מחר רק בליווי משטרתי ולא בכוחות עצמם מחשש להתלקחות בין מחנות האוהדים. עשרות אוהדים פגשו את השחקנים והצוות המקצועי אתמול בנתב"ג ועודדו אותם, והשחקנים נראו נרגשים מאוד לפני ההמראה ומעצם המעמד. הרכבת האווירית של אוהדי חיפה למשחק החלה אמש ותימשך גם היום וכ-3,000 אוהדים נלהבים בירוק יגיעו לתמוך בקבוצה במשחק מחר.
3 צפייה בגלריה
קה
קה
3,000 אוהדים ירוקים יגיעו
(צילום: EPA)
בצד המקצועי יש דריכות גדולה מאוד, פרנצדי פיירו שנפצע במשחק הראשון מול הסרבים בספק גדול למשחק מחר, החלוץ לא השלים עדיין אימון מלא ונראה כי הוא סובל מהתכווצות שרירים ושיתופו במשחק מחר מוטל בספק גדול מאוד. במקרה שהוא לא יהיה כשיר, ניקיטה רוקאביצה נמצא בתמונת ההרכב של הירוקים למשחק.
עלי מוחמד ונטע לביא ימשיכו בחוליית הקישור כאשר צ'ארון שרי ודולב חזיזה, שהצטיין במשחק הראשון, יפתחו בקישור ההתקפי. ההחלטה האם לפתוח עם דין דוד שלא בלט במשחק בשבוע שעבר תתקבל רק לאחר האימון הערב. בכר צפוי לתרגל הערב פנדלים למקרה שהמשחק יסתיים בניצחון של שער אחד לסרבים.
3 צפייה בגלריה
פיירו חוגג
פיירו חוגג
פיירו. נמצא בספק
(צילום: אלעד גרשגורן)
הצוות המנטלי של הירוקים עבד לא מעט עם השחקנים על המשחק שצפוי להם מחר, עצם העובדה שמדברים לא מעט על "הר געש" של אוהדי הכוכב האדום ומגרש ביתי מהבולטים באירופה מלחיץ לא מעט את המחנה הירוק. הצוות המנטלי ביקש מהשחקנים להתעלם מרעשי הרקע ולהתרכז אך ורק במשחק עצמו. בחיפה מבינים כי אם יצליחו להמם את הכוכב האדום עם שער מהיר הלחץ על הסרבים יהיה אדיר ויהיה מדובר בצעד משמעותי לעבר שלב הבתים באלופות.
פורסם לראשונה: 07:14, 22.08.22