בני סכנין העפילה הערב (שלישי) לרבע גמר גביע המדינה לכדורגל אחרי ניצחון 0:1 על בית"ר נורדיה. בעונה כזו של מאבקי תחתית קשים מדובר בהישג לא מבוטל, אבל תצוגת הכדורגל של הקבוצה של שרון מימר צריכה להדאיג את המאמן.
נציגת ליגה א' הקשתה מאוד על היריבה מליגת העל, לא איפשרה לה להגיע כמעט חהזדמנויות ובסופו של דבר הפסידה בגלל שער שמן הראוי היה שייפסל. כדור שהורחק בדקה ה-18 על ידי הגנת האורחים פגע בידו של מוטי ברשצקי ונכנס לשער. צוות השיפוט במגרש לא הבחין בכך, ובמשחקי הגביע, לפחות בשלב זה, אין שימוש במערכת ה-VAR, לכן המהלך לא נבדק והשער אושר.
3 צפייה בגלריה
מוטי ברשצקי מול דניאל חבה
מוטי ברשצקי מול דניאל חבה
מוטי ברשצקי מול דניאל חבה
(צילום: אלעד גרשגורן)
3 צפייה בגלריה
שחקני נורדיה מאוכזבים
שחקני נורדיה מאוכזבים
שחקני נורדיה מאוכזבים
(צילום: אלעד גרשגורן)
נורדיה יכולה להיות גאה בהופעה שלה, בעיקר בלחימה ובמשחק ההגנה המאורגן, גם אם לא ממש העמידה את שער סכנין בסכנה. המנצחת, לעומת זאת, נראתה מסורבלת וחסרת השראה ומלבד השער לא יצרה רגעים של כדורגל מעניין. בסופו של דבר, היא תיקח מהמשחק הזה את ההעפלה ותו לא.

מהלך המשחק

דקה 2': דיין קלי נשלח למאוץ ראשון לתוך הרחבה וסחט קרן. אחרי כדור קצר בירם כיאל הכין מצוין לחגי גולדנברג שבעט לידיים של אופק עברי.
10': כדור מסוכן ראשון ברחבת סכנין. מיכאל בן ברוך הגביה כדור טוב משמאל, אבל ההגנה המקומית הסתדרה עם זה.
13': גולדנברג הגביה, כיאל נגח החוצה.
3 צפייה בגלריה
אסף גובזה מול איהאב גנאים
אסף גובזה מול איהאב גנאים
אסף גובזה מול איהאב גנאים
(צילום: אלעד גרשגורן)
18': שער! סכנין עולה ל-0:1. שאמי נכנס לרחבה והוציא כדור רוחב, הגנת נורדיה ניסתה להרחיק אבל הכדור פגע בידו של ברשצקי ונכנס פנימה. אם היה VAR השער הזה היה נפסל.
35': עוד ניסיון נגיחה של כיאל, הכדור הלך מעל השער.
64': משאשה ניסה להכניס כדור לסלליך המחליף - כן, האח של - אבל הכדור הורחק לקרן ברגע האחרון.
84': נורדיה קיבלה הזדמנות עם כדור חופשי מ-18 מטרים, אבל הבעיטה של תמיר ברזילי הלכה לחומה ואת הריבאונד הוא שלח החוצה.
91': ערבובייה ברחבת סכנין כמעט הסתיימה בשוויון אבל אף שחקן של נורדיה לא הצליח לייצר בעיטה.

הרכבים

בני סכנין: ראמי חמאדה; חגי גולדנברג, מארון גנטוס (יזן נסאר, 79), לוקאס ספנדלהופר, איהאב שאמי; איהאב גנאים, בירם כיאל, מוטי ברשצקי. נייג'ל האסלביינק (אוסאמה חלאילה, 61), אסמעיל ריאן (מופלח שלאעטה, 52), דיין קלי.
בית"ר נורדיה: אופק עברי; ניזאר אבו קטיפאן, דניאל חבה (דניאל טסאו, 61, ברק מימון 78), דסלי טגניה, מתן טולדנו; יעקב דניאל, תמיר ברזלי, מוחמד אזבארגה (רותם ססטיאל, 64); אשר אינדאלאו משאשה, מיכאל בן ברוך (יוסי סלליך, 64), אסף גובזה.
פורסם לראשונה: 17:49, 16.03.21