מראות של אבוקות ורימוני עשן כבר הפכו למחזה שגרתי בכדורגל הישראלי, אבל מה שקרה אתמול (שבת) באצטדיון דוחא היה חריג למדי: בפתיחת המשחק בין בני סכנין לבית"ר ירושלים, נורה זיקוק מעופף מכיוון יציע האורחים אל עבר אוהדי סכנין.
מדובר באחד הזיקוקים המסוכנים יותר. בנוסף לפיצוץ ולהתלקחות חומר הנפץ, הוא ממריא למרחק משמעותי, כפי שניתן לראות בסרטון, ויכול לפגוע בקלות בכל אדם הניצב ביציע ממול.
זו אינה הפעם הראשונה שבה אוהדים של בית"ר ירושלים מכוונים את הזיקוק המסוכן לעבר אוהדי היריבה. בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות ממשחק מול מכבי ת"א, שנערך לפני חודשיים באצטדיון טדי, תועד מקרה דומה שהסתיים ללא נפגעים.
בני סכנין הודיעה הערב כי נג'ם אדם , האוהד אשר נפצע אתמול גיש היום תלונה במשטרה. בהודעה נכתב: "נג'ם אדם, סטודנט לסיעוד, אוהד סכנין אשר נפצע אתמול מ"החזיז!!" אשר יצא מהיציע הצפוני אשר מאכלס את אוהדי ביתר ירושלים ואשר חצה את כל אורך המגרש עד ליציע המערבי צפוני המאכלס את אוהדי סכנין, הגיש היום תלונה במשטרת משגב. ידיעה זאת נתקבלה במועדון דרך הקב״ט של המועדון".
בריאות לאוהד שנפצע
"זה נראה משהו לא שגרתי. איך שהוא עף, זה נראה לא טוב. הוא פגע בשלטים באצטדיון", אומר אביחי משיח, דובר משטרת העמקים. "אנחנו בחקירה, גם עם מודיעין ומצלמות אבטחה, להגיע למי שהשליך את זה".
פתיחת המשחק אתמול בדוחא לוותה בפירוטכניקה רבה מצד אוהדי סכנין, שזרקו אבוקות רבות לדשא וגרמו לעצירת המשחק, אך הזיקוק שנורה, כאמור, היה חריג במיוחד.