את החזרה מפגרת הנבחרות תרשום מכבי חיפה במסגרת המחזור הראשון של הפלייאוף העליון, כשתארח ביום ראשון הקרוב (סמי עופר, 20:30) את אחת הקבוצות שהיא הכי פחות אהבה לפגוש בעונה הסדירה, ובשנתיים האחרונות בכלל: בני ריינה.
בחמשת המשחקים ששוחקו בין הקבוצות בשתי העונות האחרונות, הירוקים הפסידו פעמיים, סיימו פעמיים בתיקו וניצחו פעם אחת בלבד. במפגש האחרון ריינה הצליחה לחזור מפיגור לניצחון 1:2 – פלא שהאוהדים כבר רואים בקבוצה מהגליל ככבשה השחורה שלהם.
2 צפייה בגלריה
הפועל כפר סבא מכבי חיפה מסאי דגו
הפועל כפר סבא מכבי חיפה מסאי דגו
הרבה דאגות. דגו
(צילום: יאיר שגיא)
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה הפועל חדרה
מכבי חיפה הפועל חדרה
חיסרון משמעותי. פיירו
(צילום: גיל נחושתן)
במכבי חיפה (מקום 2, 55 נקודות) לא היו רוצים לאבד נקודות בפעם העשירית העונה (אחרי שלושה הפסדים ושש תוצאות תיקו), ולהסתכן בהגדלת הפיגור מהמוליכה מכבי ת"א, שעומד על 7 נקודות כשבוע וחצי לפני המפגש השלישי בין השתיים ב-2023/24.
הצרות של מסאי דגו לא נגמרות רק בסעיף הפסיכולוגי, כשכבר עכשיו ברור שהוא ייחסר את פרנצדי פיירו, שצפוי להחמיץ גם את משחק רבע גמר הגביע ביום רביעי נגד נתניה, ואת משחק העונה נגד הצהובים.
תומר חמד נותר החלוץ 9 היחידי בסגל, כאשר דין דוד יירשם בטופס אך ככל הנראה לא יפתח. גם מחמוד ג'אבר ישוב לסגל של הירוקים אחרי תקופה ממושכת. ענאן חלאילי, האס של הירוקים, עשוי לפתוח בחוד אך דגו יקבל החלטה סופית רק לאחר האימון המסכם מחר.
גדי קינדה ועלי מוחמד יפתחו גם כן כאשר גולדברג וסק יפתחו במרכז ההגנה. אוהדי ריינה יזכו ליציע מצומצם, צעד שאיפשר להנהלת מכבי חיפה להקצות 1,500 כרטיסים נוספים לאוהדים שלהם, שנחטפו תוך דקות ספורות.