בעוד שלושה שבועות תפתח הפועל חיפה תפתח את העונה במשחק ביתי מול הפועל תל אביב. אמש (ראשון) חיפה הפסידה במשחק הראשון במסגרת גביע הטוטו, 2:0 לבני סכנין בבית, ולמעט פתיחת המשחק המארחת נראתה לא טוב והפסידה.
מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר אמר אחרי המשחק: "ספגנו שער ראשון אחרי כדור קרן למרות שפתחנו היטב את המשחק. היו לנו מספיק הזדמנויות להשוות, אבל איבדנו ביטחון וחבל. אנחנו עדיין בשלבי ההכנה של העונה, נגיע מוכנים לליגה בעוד שלושה שבועות, את זה אני יכול להבטיח. יש עדיין הרבה דברים לשפר, גביע הטוטו זו הזדמנות מצוינת להמשיך לעבוד קשה כדי להגיע מוכנים ולהתחבר כקבוצה".
1 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(צילום: עוז מועלם)
חיפה פתחה במשחק מול סכנין עם חמישה זרים חדשים וגם עם עמית מאיר וגידי קאניוק, ששב לקדנציה שנייה במועדון. אבל סכנין הייתה יעילה יותר וניצחה למרות ההזדמנויות של חיפה, שפספסה שוב ושוב להשוות ותנסה לשפר במפגש מחרתיים מול העולה החדשה בני ריינה. בחיפה מקווים לשיפור ביכולתו של הקשר חנן ממן, שטרם שב לכושרו המלא אחרי הפציעה הקשה שעבר בפלייאוף בעונה שעברה.
בחיפה ממתינים להחתמתו של הבלם הקפריסאי קונסטנטינוס סוטיריו, שנחת אתמול אחר הצהריים בישראל. הוא יעבור היום בדיקות רפואיות וצפוי לחתום בימים הקרובים במועדון.