הפועל באר-שבע הפסידה העונה למכבי ת"א 6:1 בגביע הטוטו ו-1:0 בליגת העל ותקווה בשבת בבלומפילד (20:00) לשבור את הנאחס, במשחק המרכזי של המחזור ה-23.
שש נקודות בלבד מפרידות בין באר-שבע למכבי ת"א - וגם אליניב ברדה יודע שזה משחק מפתח אם קבוצתו חולמת לזכות העונה באליפות. "מכבי ת"א כבר ניצחה אותנו פעמיים העונה, אבל אנחנו באים בתקופה אחרת, אחרי התקדמות ושיפור טוב", אמר מאמן הפועל באר-שבע במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות. "יהיה קשה, אבל נבוא לעשות את העבודה שלנו".
2 צפייה בגלריה
ברדה
ברדה
ממוקד מטרה. ברדה
(צילום: הרצל יוסף)
ברדה ייאלץ להסתדר ללא רועי גורדנה המוצהב. "מי שמשחק הוא הכי חשוב, אז השחקנים שישחקו הם הכי חשובים", הבהיר ברדה. "מי שיחליף אותו יצטרך להיות מצוין ויש לנו סגל מספיק חזק, כך שכל אחד יכול להחליף את חבר שלו. רועי שחקן חשוב שנמצא בתקופה נהדרת, אבל אני משוכנע שמי שיחליף אותו יעשה את זה בצורה טובה".
עדן שמיר הוסיף: "האמת, אנחנו לא מסתכלים על הפער מהמובילות. נפגוש יריבה חזקה שאנחנו מכבדים, אבל בסופו של דבר אנחנו מתרכזים בעצמנו ובמטרה שלנו. כשיש תחרות טובה בקבוצה, אנחנו מוציאים את הגרסאות הכי טובות שלנו. מבחינה אישית יש לי עוד הרבה מה לתת ולהשתפר".
2 צפייה בגלריה
עדן שמיר
עדן שמיר
אופטימי. שמיר
(צילום: עוז מועלם)
שמיר סיכם: "זה משחק גדול, ובמשחקים גדולים כולם רוצים להוציא את הטוב ביותר. זו במה גדולה, משחק על שלוש נקודות ולנו יש הרבה נקודות להחזיר".