בעוד עשרה ימים ימלאו שלוש שנים לסנסציה הגדולה של הפועל אום אל פאחם על מכבי ת"א. הערב (ראשון, 20:00) ייערך שידור חוזר (הפעם באיצטדיון בעכו, אז זה היה בעפולה) במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה, כששוב זה ולדמיר איביץ' שעומד על הקווים אצל הצהובים.
לא מעט שחקנים ממכבי ת"א היו על הדשא גם אז, והם עדיין זוכרים היטב את ההשפלה. אבי ריקן ואילון אלמוג כבשו ראשונים, אבל אום אל פאחם לא נשברה, השוותה והפכה את התוצאה בזכות שער מרהיב של ריף מסיקה, שמאז עזב לבני ריינה אבל חזר בקיץ לאום אל פאחם, ומגיע למשחק עם אמונה שהוא יכול לחולל הפתעה נוספת.
4 צפייה בגלריה
ריף מסיקה
ריף מסיקה
יעשה זאת שוב? מסיקה
(צילום: עוז מועלם)
"יש התרגשות גדולה לפני משחקים בסדר גודל האלה", סיפר מסיקה. "כשאתה שחקן ליגה לאומית ומוגרל נגד קבוצה גדולה יש הרבה התרגשות וציפייה לפני המשחק".
נחזור אחורה לסנסציה מול אותה מכבי ת"א, מה אתה לוקח מהמשחק הזה? "אני חושב שמה שייחד את הקבוצה שלנו באותה עונה הייתה האמונה בעצמנו. גם לפני המשחק וגם במהלך המשחק לא הפסקנו להאמין שאנחנו יכולים לעשות משהו גדול".
4 צפייה בגלריה
אום אל פאחם חוגגת
אום אל פאחם חוגגת
אום אל פאחם חוגגת לפני קצת פחות משלוש שנים את אם כל הסנסציות
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
הפועל אום אל פאחם חוגגת
הפועל אום אל פאחם חוגגת
(צילום: עוז מועלם)
יש לכם סיכוי מול מכבי ת"א הנוכחית? "שאתה רואה בתקופה הזו את המונדיאל ואת התוצאות ההזויות במפעל הזה אז אתה מבין שסיכוי תמיד יש. הבדלי הרמות ברורים אבל נבוא צנועים ומחויבים כדי לעשות תוצאה טובה".
"בוודאי שאנחנו אנדרדוג", מבהיר מסיקה. "מכבי ת"א היא בין שלוש הקבוצות הכי טובות בארץ ועם כל הכבוד, אנחנו לא קבוצת צמרת בליגת העל, כך שהבדלי הרמות והבדלי האיכויות ברורים לכולם. אבל גם אנדרדוג יכול להפתיע".
4 צפייה בגלריה
ריף מסיקה
ריף מסיקה
"הבדלי הרמות ברורים". מסיקה חוגג אז מול מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
מה המפתחות שלכם להצלחה משחק הקרוב? "אני חושב שהמפתח העיקרי הוא לעבור את הדקות הראשונות ללא ספיגת שער. לאחר מכן חשוב לא להפסיק להאמין לאורך כל המשחק שהדבר אפשרי וגם לאלת המזל אנחנו זקוקים במשחק כזה".
איך ריף מסיקה, שהעלה בעונה החולפת את ריינה לליגת העל ונחשב כבר שנים רבות לכוכב בלאומית, לא בליגת העל? "זו שאלה שאני שומע הרבה בשנים האחרונות. אני חושב שעם הנסיון הבנתי שעדיף לקריירה שלי שאהיה ראש לשועלים ולא זנב לאריות. ככה אני יכול לבוא לידי ביטוי בצורה הרבה יותר טובה. טוב לי ואני מאושר במקום שאני נמצא בו".
לסיום, מי לדעתך תזכה במונדיאל? "צרפת פייבוריטית. אבל הלב רוצה ארגנטינה, כי מגיע למלך להניף את הגביע".