שנה אחרי שהפסידה לבני יהודה וסיימה את דרכה כבר בסיבוב ח' של גביע המדינה, הראשון בו משתתפות קבוצות ליגת העל, הפועל ת"א נכנעה אמש (שני) 1:0 להפועל עפולה משער של האקס שחר הירש (78) ושוב סיימה את דרכה בגביע כבר בסיבוב הראשון אחרי הפסד לקבוצה מהליגה הלאומית.
הפועל ת"א חזרה מפגרת המונדיאל להפסד דרמטי בפנדלים אחרי 3:3 עם הפועל באר-שבע בחצי גמר גביע הטוטו, במהלכו השוער אריאל הרוש כבש מולה בדקה ה-90+6 ואחר כך הדף שני פנדלים בדו קרב, ואתמול, בסגל חסר יחסית, לא הצליחה לכבוש והתקשתה לסכן את שער המארחת, וכשכבר עשתה זאת נתקלה בשוער שריף כיוף ביום מצוין.
1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
(חג'אג' רחאל, one)
הסגל החסר לא מנע ביקורת נוקבת על המאמן סלובדן דראפיץ'. "אחרי הכשלון של קובי רפואה, גם דראפיץ' לא מצליח להשפיע על הקבוצה", אמר גורם בקבוצה. "חמישיה ממכבי חיפה והדחה בסיבוב הראשון של הגביע נגד עפולה שבקושי מסוגלת לנצח בליגה הלאומית. דראפיץ' לא קידם את הקבוצה הזו במילימטר, ככה הוא לא ימשיך עוד הרבה".
"דראפיץ' הגעה ובכל פעם אמר שהוא צריך את הזמן למצוא את הנוסחה", הסבירו במועדון. "הוא קיבל פריבילגיה של חודש שלם עם מחנה אימונים ולקח את הקבוצה עוד יותר אחורה, זו עונה מקוללת". בקבוצה התקשו להבין את בחירת ההרכב וניהול המשחק של המאמן: "חשבנו שנקבל דראפיץ של קריית שמונה וקיבלנו את זה של מכבי נתניה ובית"ר ירושלים".
כפי שכבר פורסם, בקבוצה ינסו להתחזק בינואר בשוער אריאל הרוש, אחרי שאמש שוב לא פתח השוער הראשון סטפן מרינוביץ' ומי שעמד בין הקורות הוא עידו שרון. בנוסף, האדומים רוצים להתחזק בשני שחקנים נוספים.
הפועל ת"א תארח את הפועל חיפה בשבת (15:00( ללא קהל). המאמן המבוקר הסביר אמש: "המנטליות והפצועים שלנו הם הסיבות להפסד. הצורה שבה נגיע מול הפועל חיפה בליגה היא מאוד חשובה, נראה עם איזה סגל אנחנו יכולים לעלות כי יש לנו פצועים ומורחקים. "אין ספק שעבדנו טוב בפגרה ואני צריך להרים את השחקנים מבחינה פסיכולוגית. בכל מקום שהגעתי אליו במהלך הקריירה שלי, לא היה לי קל. אנחנו רק בהתחלת הדרך. לפעמים אתה בא לקבוצה והכל זורם כמו שצריך ויש מקומות שזה הולך יותר קשה".