ניסו קפילוטו הודיע היום (ראשון) על פרישה מכדורגל בגיל 34. הבלם התחיל את העונה בסקציה נס ציונה אבל רשם ארבע הופעות בלבד בליגה הלאומית בגלל שסבל מפציעות, שבגללן הוא החליט לתלות את הנעליים.
קפילוטו גדל במכבי ת"א ובה גם התחיל את הקריירה ב-2006, אך הוא מזוהה יותר מכל עם הפועל חיפה, הקבוצה בה הגיע לשיאו. הוא שיחק אצל האדומים במשך שבע שנים, מ-2016 עד 2023, וזכה איתם בגביע המדינה. במהלך תקופה זו הוא גם זומן לסגל נבחרת ישראל, במדיה ערך שתי הופעות. קפילוטו גם שיחק באלקי לרנקה (קפריסין), סנט גאלן (שווייץ), בית"ר ירושלים, מ.ס אשדוד והפועל עכו.
1 צפייה בגלריה
ניסו קפילוטו
ניסו קפילוטו
"צברתי חוויות, רגעים טובים ומשמחים". קפילוטו
(צילום: אורן אהרוני)
"לכל אדם יש את הרגע בו הוא צריך לקבל החלטה לסיים", כתב בין היתר קפילוטו בפוסט הפרידה, "אף פעם לא דמיינתי את הרגע בו אאלץ להפסיק את הדבר אותו אני רגיל לעשות בכל יום מגיל 7 בקבוצת הילדים של מכבי ת"א. הדבר שאני יודע לעשות הכי טוב ובעיקר הדבר שאותו אני הכי אוהב לעשות - לשחק כדורגל....
"האמת? אין שאיפה שחלמתי עליה ולא הצלחתי להגשים. להיות שחקן בוגרים במכבי ת"א לצד שחקנים שראיתי עוד כילד מהיציע, לחוות עוד מועדונים גדולים, לזכות בתארים, לשחק מעבר לגבולות המדינה ושיא השיאים מבחינתי, ללבוש בגאווה את המדים הלאומיים של נבחרת ישראל...
"צברתי חוויות, רגעים טובים ומשמחים. רגעי אושר ונחת לצד רגעים מותחים. בבית שבו גדלתי חונכתי שלא לוותר עד הסוף, לתת את הנשמה ולהאמין. עכשיו הגיע הרגע בו הפציעות הכריעו אותי, למעשה ניתקו אותי מהאהבה הראשונה שלי בעל כורכי. פיזית וגם מנטלית, אני לא מסוגל עוד להיאבק בגוף שלי. לנסות לשקם פציעות בגיל מתקדם כל כך לכדורגלן ולהגיע להבנה הכואבת, אבל בהשלמה, לא אוכל לחזור לשחק יותר כדורגל".