כעס רב בהפועל חדרה על בית"ר ירושלים בעקבות הסחבת בהעברת סתיו נחמני מהבירה לקבוצה של אסף נמני. החלוץ ששייך למכבי חיפה והחל את העונה בקבוצה של יוסי אבוקסיס, כבר החל להתאמן בחדרה לאחר שהתקבל האור הירוק מהאלופה למעבר, אך הופעת הבכורה שלו תיאלץ להידחות לשבוע הבא, וקבוצתו החדשה תיאלץ להסתדר במשחק הליגה מחר (שבת, 18:00) מול מ.ס. אשדוד בלעדיו.
"נדהמנו אתמול לגלות עד כמה מסובכת יכולה להיות פעולה כל כך פשוטה כמו חתימה דיגיטלית מכל טלפון נייד", נכתב בהודעה זועמת מטעם המועדון מהשרון. "מועדון "פאר" כמו בית"ר ירושלים מתקשה לשחרר שחקן. לא עונים לטלפונים. לא רואים הודעות. התעלמות מכוונת ומדאיגה שכולה כוונת תחילה אחת גדולה. המטרה: למנוע משחקן ששירת את המועדון שלהם נאמנה לשחק בשבת הקרובה במדי הפועל חדרה".
1 צפייה בגלריה
סתיו נחמני
סתיו נחמני
סתיו נחמני
(חגי מיכאלי, ONE)
בהודעה בטון חריף מאוד מטעם חדרה נכתב כי בית"ר "מתנהגת כמו המועדון הכי קטן שיש, ועושה בכוונה על מנת לפגוע בקבוצה אחרת ובעיקר בשחקן שרק ביום שני האחרון עוד לבש את חולצת המשחק שלה".
בחדרה טענו לזלזול מצד הצהובים-שחורים: "מעניין אם מנכ"ל בית"ר וחבר מרעיו היו מרשים לעצמם התנהגות מהסוג הזה מול מועדונים כמו מכבי חיפה או מכבי תל אביב. אבל הרי מדובר בסך הכל בחדרה".
במידה והכל יילך חלק, שחרורו של נחמני אמור להתקבל במשרדי ההתאחדות במהלך שבוע הבא, והופעת הבכורה שלו במדי חדרה תהיה בשבת הבאה - מול בית"ר ירושלים בטדי. בחדרה מתכוננים לכך: "אנו משוכנעים כי זו אכן תהיה הופעת בכורה חלומית".