ליגת העל חזרה היום (שבת) מפגרת המונדיאל עם 3:3 דרמטי בין הפועל ת"א להפועל חיפה בבלומפילד. אליאל פרץ וגל אראל בפנדל (45+3) סידרו לקבוצה של רוני לוי יתרון, האקס אלן אוז'בולט צימק (59) ואלון תורג'מן העניק לחיפה 1:3 (71), אבל אלון ישראלוב (78) וניב זריהן (84) כבשו שערים מאוחרים וקבעו 3:3 במשחק שפתח את המחזור ה-14 והראשון בסיבוב השני בליגת העל.
מאמן הפועל ת"א סלובודן דראפיץ' אמר אחרי המשחק: "זה היה משחק של שתי מחציות שונות. נכנסו לפיגור ממצב נייח ועוד פנדל בדקה ה-45. לשתי הקבוצות לא היו הזדמנויות, קצת החזקנו יותר בכדור, אבל הם הובילו 0:2. עשינו שני חילופים במחצית. או שנקבל ארבע או שנחזור למשחק. אני שמח שהשחקנים נכנסו כמו שצריך וגאנם קיבל דקות ראשונות. הרווחנו כמה שחקנים. אני מרוצה מאוד מהמחצית השנייה מסגנון המשחק בו שיחקנו. כשאתה רץ אחרי התוצאה כבר אין לך כוח ובסוף יכולנו לספוג. לא צריך להיות לא הוגנים ולהגיד שהיינו צריכים לנצח, אבל אנחנו צריכים לקחת את המחצית השנייה ולהמשיך הלאה. במצבים נייחים צריך לשמור עם הלב והנשמה. קרן זה לא המשחק, צריך להיות מרוכזים לכמה שניות.
1 צפייה בגלריה
דראפיץ'
דראפיץ'
דראפיץ'
(צילום: יאיר שגיא)
מאמן הפועל חיפה רוני לוי: "הובלנו והיינו בדרך לנצח ובסוף הגענו למצב שיכולנו גם להפסיד. מעבר לכדורגל ולטקטיקה ושערים, יש סיטואציות בחיים של קבוצה שצריך לדעת לקחת בכוח ולא עשינו את זה לצערי. משחק ההתקפה שלנו טוב ולפחות הרווחנו משהו. לשחקנים שלנו יש איכויות ואנחנו מייצרים מצבים וגם במצב קשה ב-3:3, היינו צריכים לכבוש את ה-3:4 ואפשר להיות מעודד מזה. אם היינו חשופים בהגנה והיה משחק טקטי לא נכון של ההגנה, הייתי בא בטענות ומבקר את עצמי ובסופו של דבר בכל השערים היינו מאורגנים והם ניצחו אותנו במאץ' אפ האישי. במשחקים כאלה צריך לנצח בשיניים, בטח מול יריבה כמו הפועל ת"א שהיא באותו מצב כמו שלנו והייתה לנו הזדמנות לברוח".