במקביל להכנות לדרבי החשוב מול הפועל ירושלים הערב (20:30), בבית"ר ירושלים מתעסקים בימים אלה במציאת רוכש למועדון שיחליף את הבעלים משה חוגג.
אחד השמות שעלו הוא של המיליארד האמריקני לארי מייזל, איש עסקים יהודי ופילנתרופ שנחשב מקורב ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. מדובר באיש נדל"ן שייסד את מוזיאון הסובלנות ומכהן גם כיו"ר מרכז שמעון ויזנטל. גורמים המעורים במהלך אישרו כי נעשתה אליו פניה מצד גורמים עקיפים. במקביל, מתקיימים מגעים עם משפחה אמריקנית אחרת.
2 צפייה בגלריה
לארי מייזל
לארי מייזל
יגיע לבית"ר? לארי מייזל
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
משה חוגג משתחרר למעצר בית מלהב 433
משה חוגג משתחרר למעצר בית מלהב 433
משה חוגג
(צילום: שאול גולן)
בבית"ר מבינים כי הקבוצה לא תוכל לשרוד כלכלית ללא רוכש, כשכבר בחודש הבא היא תתקשה לשלם משכורות. במקרה כזה היא תאלץ לבצע פעולות כמו מכירת שחקנים, שחרור חלק מהם על מנת לחסוך את שכרם, קיצוץ רוחבי וכו'. כבר עתה ישנו גרעון של שמונה מיליון שקל שצפוי לגדול ל-20 מיליון עד לסיום העונה.
בנוסף, בבית"ר לא פוסלים כי יהיה שלב ביניים בהליך המכירה. מי שמתכוון לרכוש את המועדון רק ידאג לתפעולה עד לסיום העונה ובשלב הראשוני ישקיע 12 מיליון שקלים עם רכש נקודתי. לקראת העונה הבאה יתחיל לבנות סגל משודרג.
בקבוצה טוענים כי טרם הוגשה הצעה לרכישת המועדון, אולם יש לא מעט מתעניינים. מתברר כי גם גורמים מטעם המועדון ובמעגל הקרוב מנסים לשווק את הקבוצה ולפעול על מנת לאתר רוכש.