חלוץ גדול נוסף בדרך לפרישה? אחרי שטל בן חיים תלה את הנעליים, גם איתי שכטר, שנפצע בברכו במשחק רבע גמר גביע המדינה בין הפועל פ"ת להפועל באר-שבע גמר סופית את העונה הנוכחית והוא צפוי להודיע על פרישה מכדורגל. מהקבוצה של בני לם נמסר: "חלוץ הקבוצה איתי שכטר נפצע בברכו במשחק הגביע מול הפועל באר-שבע וסיים את העונה. החלמה מהירה איתי".
שכטר בן ה-37 הגיע להפועל פ"ת העונה לאחר שנתיים בהפועל באר-שבע. הוא הצטרף אחרי שהקבוצה שבה לליגת העל בתום 8 שנות היעדרות ובמועדון בנו עליו שיוביל את הקבוצה לצד שני שחקנים ותיקים נוספים - אבי ריקן ועידן ורד.
1 צפייה בגלריה
שכטר
שכטר
צפוי לתלות את הנעליים. שכטר
(צילום: עוז מועלם)
שכטר הבהיר לראשי המועדון בתחילת העונה כי זו ככל הנראה תהיה עונת הפרישה שלו, ושהמטרה המרכזית שלו היא להשאיר את הקבוצה בליגת העל, אך כעת הוא יצטרך לצפות מהצד בקבוצתו מנסה לשרוד את מאבקי התחתית, כשכרגע היא במקום האחרון.
איתי שכטר החל את הקריירה בעונת 2005/6 במדי הפועל נצרת עילית (כיום הפועל נוף הגליל( ואחרי שהרבה ניצוצות חתם במכבי נתניה. בתום שלוש שנים בעיר היהלומים חתם בהפועל ת"א, במדיה שיחק שנתיים שבמהלכן כבש 26 שערים ב-45 שערי ליגה. הוא זכה עם האדומים בדאבל בעונת 2009/10 ועונה לאחר מכן שיחק איתם בליגת האלופות אחרי שעברו בפלייאוף את זלצבורג האוסטרית (שכטר כבש את אחד השערים במשחק החוץ).
עונה לאחר מכן הוא עבר לקייזקסלאוטרן מהבונדסליגה, בה שיחק שנתיים (בעונתו השנייה הוא הושאל לסוונזי, ששיחקה אז בפרמייר-ליג). בעונת 2013/14 חזר לקדנציה נוספת בהפועל ת"א, ובתום עונה אחת עבר לנאנט מהליגה הצרפתית. אחרי עונה אחת בצרפת חתם במכבי חיפה אך מיעט לשחק בשורותיה ובתום עונה אחת עבר לבית"ר ירושלים בה רשם שנתיים מוצלחות.
בעונת 2018/19 עבר למכב ת"א, בה שיחק שלוש עונות וזכה בשתי אליפויות ופעם אחת בגביע המדינה. לאחר מכן עבר להפועל באר-שבע, וגם איתה זכה בגביע (2021/22) ובתום שנתיים בבירת הנגב חתם כאמור בהפועל פ"ת. יש לו גם 27 הופעות במדי נבחרת ישראל במהלכן כבש 5 שערים.
בסך הכל זכה שכטר במהלך הקריירה בשלוש אליפויות, ארבעה גביעים, שלוש פעמים באלוף האלופים ופעמיים בגביע הטוטו. בנוסף, יש לו זכייה אחת בגביע הליגה האנגלי עם סוונזי.