הפועל תל אביב מינתה את עומר בוקסנבוים למנהל המקצועי והוא יהפוך לדמות המקצועית הבכירה במועדון, כך נודע ל-ynet. בוקסנבוים, שמכהן בהצלחה בתפקיד דומה במחלקת הנוער של המועדון, חתם לארבע שנים וייכנס לתפקיד תוך מספר חודשים.
בוקסנבוים (39) אחראי למהפכה הגדולה במחלקת הנוער של האדומים ומינה מאמנים מצליחים כמו אורי אוזן, מיכאל זנדברג ועומר דמארי, וכאמור יהיה האיש המקצועי החזק במועדון.
2 צפייה בגלריה
עומר בוקסנבוים
עומר בוקסנבוים
מינוי יוקרתי. עומר בוקסנבוים
(צילום: ראובן שוורץ)
שחקן העבר החל לעבוד במחלקת הנוער בוולפסון לפני ארבע שנים, והפך למנהל המקצועי המצליח ביותר במחלקות הנוער. זו הסיבה שבהפועל הוחלט למנות לראשונה אחרי שנים ארוכות מנהל מקצועי גם לקבוצה הבוגרת.
הוא יחל לעבוד כבר בחודש הקרוב כהכנה לקראת כניסתו לתפקיד בקיץ הקרוב. בוקסנבוים יהיה אחראי על מינוי המאמן לקבוצה הבוגרת, בחירת שחקנים ויקים צוות סקאוטינג.
2 צפייה בגלריה
עומר בוקסנבוים
עומר בוקסנבוים
הצלחה גדולה במחלקת הנוער. בוקסנבוים
(צילום: אורן אהרוני)
בלי קשר למינוי, בהפועל ת"א מאוכזבים מאוד מהיכולת של הקבוצה במשחקים האחרונים. בשלב הזה ישנו גיבוי מוחלט למאמן ניר קלינגר, אולם במידה והקבוצה לא תשתפר במשחקים הקרובים, לא מן הנמנע כי הקבוצה תפנה לקובי רפואה.
במועדון יחזקו את הקבוצה בחלוץ במהלך חלון ההעברות הקרוב בינואר, כשצירוף עומרי אלטמן לא נמצא על הפרק. המטרה היא לשחרר את לוסיו ולחזק את הקבוצה בחלוץ אחר.