כמעט חודש אחרי שביצע מחווה למען החטופים הישראלים בעזה לאחר שער שכבש, שגיב יחזקאל הוא עדיין שחקנה של אנטליהספור. לאחר שהמגעים עם הקבוצה הטורקית לא צלחו ולא הובילו לשחרורו, שגיב יחזקאל יפנה בעצמו במהלך הימים הקרובים הקרובים לפיפ"א בבקשה להתערב.
יחזקאל קיווה כי המגעים שניהל פרקליטו עו"ד רועי רוזן מול הטורקים יניבו שחרור, כשמכבי ת"א כבר הסכימה לשלם את יתרת החוב של אנטליהספור להפועל באר-שבע בסך 650 אלף אירו, אך המהלך לא צלח.
1 צפייה בגלריה
יחזקאל
יחזקאל
מקווה לסיים את הסאגה מול הקבוצה הטורקית. יחזקאל
(צילום: עוז מועלם)
בשל כך, יחזקאל ידרוש כי בהתאם לנסיבות ואחרי שנכלא בשל המחווה לטובת החטופים, לקבל מיידית את שחרורו מאנטליהספור, יחד עם אפשרות חריגה לשחק במועדון שלישי העונה, אחרי שכבר לבש את גם את מדי הפועל באר-שבע. במקביל, מספר קבוצות בחו"ל עוקבות אחר ההתפתחויות סביב יחזקאל.
"לא מצטער לרגע על המחווה שעשיתי, אני עומד בגאווה לצד המדינה שלי", כתב יחזקאל אמש (שבת) ברשתות החברתיות. "חודש בלי כדורגל, חודש של אי ודאות. לא דיברתי מאז המקרה ולא באמת סיפרתי מה עברתי ומה עברנו כמשפחה, בקרוב אשתף יותר. אני מקבל הרבה הודעות של דאגה והתעניינות במצבי, אז כרגע אין לי תשובה מדויקת לגבי עתידי אבל אני בטוח שהכל יסתדר בצורה הכי טובה שיש בשבילי ובשביל משפחתי בזמן הקרוב.
"לא חשבתי שאגיע למצב וכל זה כי תמכתי במדינה שלי, כי הזכרתי את האחים והאחיות שלי שחטופים בעזה. מתפלל כל יום לחזרתם של כל החטופים ולשלומם של כל חיילי צה״ל וכוחות הביטחון. אני עובד קשה במיוחד בתקופה המאתגרת הזו ומחכה לחזור לעשות את הדבר שאני הכי אוהב וכמובן לחזור לשמח אתכם ולייצג את המדינה שלנו בכבוד. שוב תודה לכולם על התמיכה והדאגה, אוהב אתכם. עם ישראל חי".